دستگیری سارق غیربومی اصفهان در خوزستان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق قاپ‌زن موبایل شهروندان اصفهانی طی عملیات پیچیده کارآگاهان این پلیس در استان خوزستان و اعتراف متهم به هشت فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره قاپ‌زنی موبایل شهروندان و شکایت مال‌باختگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات وسیعی را در این خصوص انجام دادند و با استفاده از اقدامات هوشمندانه خود دریافتند سارقان دو نفر هستند که با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو در محل‌های سرقت حاضر شده و یکی از این افراد از خودرو پیاده می‌شود و پس از قاپیدن تلفن همراه افراد به سرعت سوار بر خودرو از محل متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه سرانجام با اقدامات هوشمندانه کارآگاهان هویت فرد قاپ‌زن شناسایی و مشخص شد وی از سارقان سابقه‌دار و اهل استان خوزستان است، تصریح کرد: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم با اخذ نیابت قضائی به استان مذکور رفتند و در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

کشف سلاح شکاری و سلاح سرد از منزل متهم

وی ادامه داد: یک قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ، تعدادی سلاح سرد شامل قمه و قداره، اموال مسروقه از جمله طلاجات و یک قطعه پرنده از نوع کاسکو در بازرسی از منزل متهم کشف شد.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان اصفهان در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، لب به اعتراف باز و به هشت فقره قاپ‌زنی موبایل در شهر اصفهان اقرار کرد، پرونده در این خصوص تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 569328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.