مهم‌ترین اقدامات شاخص در دستور کار شورای ششم اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان، مهم‌ترین اقدامات شاخص در دستور کار شورای ششم اصفهان را تشریح کرد.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مهم‌ترین اقدامات شاخص در دستور کار شورای ششم اصفهان، اظهار کرد: حمایت از استقرار و توسعه تولیدات و شرکت‌های دانش‌بنیان در اصفهان تا تحقق شعار اصفهان قطب تولیدات دانش‌بنیان، پیگیری استفاده از ظرفیت شهروندان و بخش خصوصی در تکمیل زیرساخت‌های شهری و تعیین حداقل ۱,۶۰۰ میلیارد تومان مشارکت شهروندان در سال از از ۱۴۰۱ از این اقدامات شاخص است.

وی ادامه داد: پیگیری تسریع در تکمیل حلقه حفاظتی شهر اصفهان و اجرای پروژه حداقل از دو محور شمال و جنوب، حمایت از توسعه گردشگری و کاهش ۹۰ درصدی هزینه صدور پروانه هتل‌سازی نیز در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تعامل با دستگاه‌های مسئول و پیگیری احیای بافت‌های تاریخی و فرسوده، برنامه‌ریزی تسریع در تکمیل و بهره‌برداری خط دوم مترو طی چهار سال آینده نیز در اقدامات شاخص مورد پیگیری شورای ششم اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری جدی به نمایندگی تمام شهروندان اصفهان برای برقراری جریان پایدار آب در زاینده رود، پیگیری تحقق پروژه‌های شاخص فرهنگی در روند کار خواهد بود.

صالحی درخصوص برگزاری جلسه‌ها، لایحه‌ها و طرح‌های تصویب شده، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان در هفت ماه گذشته ۱۳۵ مصوبه، ۱۰۵ لایحه، دو طرح، ۳۵ جلسه صحن علنی، ۶۰ جلسه کمیسیون تلفیق و ۲۰۰ جلسه کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر را بررسی و تصویب کرده است.

کد خبر 569327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.