لزوم کمک فعالان فرهنگی‌واجتماعی برای حل مشکلات پایتخت

شهردار تهران گفت: کمک فعالان اجتماعی و فرهنگی‌ و شهروندان در رفع مشکلات پایتخت لازم است؛ بنابراین به‌شدت نیازمند همراهی با فعالان این گروه‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا زاکانی در نشست با فعالان فرهنگی‌و اجتماعی تهران، اظهار کرد: کمک فعالان اجتماعی و فرهنگی و شهروندان، در حل مشکلات پایتخت لازم است؛ به شدت نیازمند آن هستیم که در کنار فعالان این گروه‌ها قرار بگیریم و افتخار ما این است در کنار تمام مجموعه‌ها، دست در دست هم دهیم و با گذشت از منیت‌ها، کاری کارستان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شرایط امروز جامعه سخت‌تر شده است، ادامه داد: چند روزی از دفاع مقدس را از نزدیک دیدیم و امروز را هم نگاه می‌کنیم، تفاوتی بین آن روز و امروز مشاهده می‌شود که این تفاوت در سخت‌تر و پیچیده‌تر شدن شرایط امروز است.

شهردار تهران درخصوص دیدار با مقام معظم رهبری، تصریح کرد: محضر مقام معظم رهبری بودیم، حضرت آقا فرمودند: «جنگ با تمام شرایط خاص خود در مقابل شرایط امروز هیچ است.»

وی خاطرنشان کرد: اگر قدر و منزلت شهید آوینی و شهید صیاد شیرازی و بزرگی و عظمت شهید سلیمانی وجود دارد، به تعبیر حضرت آقا معجزه اخلاص است که آن‌ها را در این جایگاه نشاند و امیدوارم در ماه مبارک رمضان، ما نیز بهره‌مند شویم.

کد خبر 569276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.