خورشید روزهای خاکستری دفاع

کابران توئیتر همزمان با بیست‌ونهم فروردین ماه، روز ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، از شهدای جان بر کف ارتش یاد کردند و یاد و خاطره مجاهدت‌های بزرگ‌مردانی که برای امنیت و آسایش هم‌میهنان از جان خود گذشتند، را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روز، یادآور روزی بزرگ و برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند و پر افتخار انقلاب اسلامی است که با درایت و دوراندیشی حکیمانه و پیامبرگونه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از فتنه شیطانی دشمنان ایران اسلامی و توطئه ضدانقلاب در انحلال و تضعیف ارتش جلوگیری و نقطه عطفی در تحول، بالندگی و حضور پرقدرت و انقلابی ارتشیان دلاور و شجاع در همراهی با ملت بزرگ ایران نظام اسلامی رقم خورد.

نگاهی دقیق به نقش‌آفرینی‌های سراسر افتخار ارتش در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی حاکی از حضور تعیین کننده رزمندگان ارتشی در مقابله با توطئه‌های گوناگون ضدانقلاب و استکبار جهانی، نظیر حوادث و جنایات ضدانقلاب در کردستان، گنبد و سپس تجاوز وحشیانه رژیم بعثی صدام در جنگ تحمیلی هشت ساله است. ارتش پس از گذشت دوران دفاع مقدس در عرصه‌های دیگر خدمت به مردم نیز درخشان ظاهر شده است و در تمام این سال‌ها شهدای گران‌قدری را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، شهدایی که کاربران‌های توییتری امروز به احترام آنها ایستادند.

کاربری به نام مهدی صالحی در توییتی نوشت: «برادر ارتشی! تو، خورشید روزهای خاکستری دفاع بودی و پرنده جانت، شکستن قفس‌های وابستگی را به ما آموخت. آمدی تا کوچه‌های وارستگی و اقتدار را عابر باشیم و عشق به میهن، راز همیشه بودنمان باشد.»

سرهای بی‌کفن

کاربری به نام میم، ح جان با اشاره به بیانات رهبری درباره ارتش جمهوری اسلامی نوشت: «تجربه ارتش در دوران دفاع مقدس، تجربه افتخارآمیزی است. این را بنده که از نزدیک شاهد بودم، به شما می‌گویم. خیلی از شما جوانید و آن دوران را درک نکردید یا در ارتش نبودید. ما خوب از نزدیک می‌دیدیم، ارتش نقش‌های خوبی ایفا کرد و جلوه‌های خوبی نشان داد.»

سرهای بی‌کفن

کاربری با نام امیر سالار نیز نوشت: «در آستانه روز ارتش نمی‌دانم از چه بگویم. از صیاد شیرازی بگویم از ولی‌الله فلاحی بگویم از امیر سیاری بگویم از ناخدا صمدی بگویم از خلبانان پرافتخار ارتشی بگویم از لاله‌های خونین در نبرد تن به تن در خرمشهر بگویم از سرهای بی کفن در هر شهر بگویم از چه بگویم....؟»

سرهای بی‌کفن

امیر مختاری از شهدای مدافع حرم ارتش یاد کرد و در توییتی نوشت: «اینکه ارتش جمهوری اسلامی، شهید مدافع حرم دارد، یک پیام واضح به شیاطین و مستکبران دارد که نیروهای مسلح ایران همه پیرو ولایت و فدایی اسلام هستند.»

سرهای بی‌کفن

مهدی مهدوی هم با گرامیداشت یاد تمام شهدای ارتشی نوشت: «در روز ارتش یادی کنیم از دو سپهبد شهید ارتش، قرنی و صیاد شیرازی. شادی روح همه شهدا علی‌الخصوص شهدای ارتش صلوات.»

سرهای بی‌کفن

کد خبر 569244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.