آغاز عملیات نازک‌کاری ایستگاه آتش‌نشانی شهرک خاوران

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: عملیات نازک‌کاری ایستگاه آتش‌نشانی شهرک خاوران توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، محمد حسین‌زاده اظهار کرد: ایستگاه آتش‌نشانی خاوران از جمله پروژه‌های اولویت دار و مراکز مهم و حیاتی خدمات‌رسان این شهرک است و دارای ۸۵۰ متر مربع اعیانی و ۴۱۰۰ متر مربع عرصه است که توسط اکیپ‌های معاونت فنی و عمرانی منطقه عملیات نازک کاری این پروژه آغاز شده است.

وی افزود: اجرای تأسیسات برقی، مکانیکی، گچ‌کاری و کف‌سازی از جمله اقدامات در حال اجرای ایستگاه آتش‌نشانی است.

شهردار منطقه ۹ تبریز خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل این سایت و همچنین بر اساس کاربری‌های موجود و تدابیر اتخاذ شده، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش‌نشانی و پد هلی‌کوپتر شهرک خاوران پیش بینی و لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: با تکمیل این سایت، امدادرسانی در زمان بروز حوادث و بحران علاوه بر شهرک خاوران، با اتوبان‌های پیامبر اعظم (ص) و شهید کسایی و همچنین بخش اعظمی از شرق تبریز به سهولت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر خواهد شد.

حسین‌زاده افزود: از مهمترین پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این ایستگاه آتش‌نشانی می‌توان به پد بالگرد اشاره کرد که در مواقع ضرورت و بحران، با پوشش سریع و مطلوب حوادث، زمان خدمات رسانی و همچنین امداد و نجات شهروندان در شرق تبریز را به حداقل زمان ممکن خواهد رساند.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی احداث ایستگاه آتش‌نشانی به‌عنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان خاوران در حال اجرا بوده و در ماه‌های آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ی زیرساختی خواهیم بود.

کد خبر 569239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.