تصویب کلیات سازمان آرامستان‌ها در شورای شهر نجف‌آباد

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد گفت: با توجه به اهمیت رفع مشکلات موجود کلیات سازمان آرامستان‌ها به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه جریان خدمت‌رسانی به شهروندان و در جهت تشکیل و راه‌اندازی سازمان آرامستان‌های شهرداری نجف‌آباد، عبدالرسول امامی شهردار نجف‌آباد و ابراهیم زارعان مدیرعامل سازمان آرامستان‌های نجف آباد میهمان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف‌آباد در صحن علنی شورای اسلامی شهر بودند.

اسماعیل آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اهمیت خدمت‌رسانی به شهروندان و تشکیل و راه‌اندازی سازمان آرامستان‌های شهرداری نجف‌آباد، اظهار کرد: در این جلسه شهردار در خصوص روند تشکیل سازمان آرامستان‌ها و دریافت مجوزهای لازم و مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری نجف‌آباد در رابطه با لزوم تحت پوشش قرار دادن تمام آرامستان‌های شهر و اعمال مدیریت واحد تاکید کرد.

وی ادامه داد: پس از ارائه توضیحات اعضای شورا اسلامی شهر نجف‌آباد، شهردار نقطه نظرات خود را در خصوص شکل‌گیری سازمان آرامستان‌ها مطرح کرد و در نهایت کلیات سازمان به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد خاطرنشان کرد: از دیگر رویدادهای این جلسه حضور مسئولان خانه کارگر شعبه نجف‌آباد در صحن علنی شورای اسلامی شهر بود که در این نشست به ارائه توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های تشکیلات تحت نفوذ خود پرداختند.

وی تصریح کرد: در ادامه کمیسیون‌های تخصصی بودجه و فنی تشکیل و موارد مطروحه مورد بررسی قرار گرفت، مصوبات لازم دریافت شد و برخی برای بررسی مجدد به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد.

کد خبر 569236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.