۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
آغاز ساخت خانه‌محله‌ها در ساری

معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: شهرداری دارای هشت خانه شهروندی در نقاط مختلف شهر است که به همه شهروندان اختصاص دارد و آنان می‌توانند از خدمات خانه‌های شهروندی برخوردار شوند؛ اما خانه‌محله ویژه مناطق ناکارآمد و فرسوده است و در این خانه خدمات متنوع‌تری ارائه می‌شود.

علیرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه شهرداری‌های کشور با چالش‌های فراوانی مواجه هستند، اظهار کرد: یکی از جدیدترین چالش‌های شهرداری‌ها بافت ناکارآمد و فرسوده است. با توجه به سند راهبردی احیا و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری، ساخت خانه‌محله‌ها در این مناطق با همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این سند، کارگروه‌های متنوعی تعریف شده که وظیفه یکی از این کارگروه‌ها کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات ناکارآمد است، افزود: این مرکز در حوزه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، توسعه فرهنگ شهروندی، حوزه سلامت اجتماعی، سلامت جسم و روان، سلامت سالمندان و حوزه مشارکت‌های مردمی فعالیت می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری خاطرنشان کرد: شهرداری دارای هشت خانه شهروندی در نقاط مختلف شهر است که به همه شهروندان اختصاص دارد و آنان می‌توانند از خدمات خانه‌های شهروندی برخوردار شوند؛ اما «خانه‌محله» ویژه مناطق ناکارآمد و فرسوده است و در این خانه خدمات متنوع‌تری ارائه می‌شود.

کد خبر 569181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.