تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

فرماندار خوانسار گفت: پروژه کنار گذر شرقی، تونل خوانسار- بویین میاندشت، فاضلاب شهری، تصفیه خانه و احداث بیمارستان در الویت پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان است که برای تکمیل آنها ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

عباسعلی علی‌خاصی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رفع موانع تولید کارخانه‌های تولیدی شهرستان، اظهار کرد: پیگیری‌هایی در احداث دو شهرک صنعتی جدید در روستاهای شهرستان انجام دادیم که در صورت رفع مشکل زیست محیطی و تأمین آب ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به انتظارات مردم شهرستان در اتمام پروژه‌های معوق مانده، افزود: برخی پروژه‌ها با اعتبارات کم و قطره چکانی انجام می‌شود و نباید دچار معطلی شوند باید سیستم مدیریت در اجرای پروژه به درستی عمل کند تا باعث اتلاف هزینه‌ها نشود.

فرماندار خوانسار خاطرنشان کرد: پروژه کنار گذر شرقی، تونل خوانسار- بویین میاندشت، فاضلاب شهری، تصفیه خانه و احداث بیمارستان در الویت است که برای تکمیل به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

علی‌خاصی گفت: پروژه تونل خوانسار- بویین میاندشت با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل بدهکاری ۶۰ میلیارد تومانی به پیمانکار تعطیل شده بود؛ در سفر استاندار به خوانسار با تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار نقدی، پیمانکار قول تکمیل این پروژه را در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ داد.

وی ادامه داد: تمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در توان دولت و استان نیست و باید روش‌های جایگزین پیدا کرد.

کد خبر 569154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.