کسر مالیات برای واحدهای تجاری کم‌مصرف در پرتغال

دولت پرتغال، معافیت مالیاتی ویژه‌ای را برای فعالیت‌های تجاری ارائه می‌دهد که نصب تجهیزات کم‌مصرف انرژی یا آب را انتخاب می‌کنند. این طرح با کسر کردن مبلغ متناظر مالیات بر ارزش افزوده برای تجهیزات یا فعالیت‌ها از مالیات بر درآمد شخصی مالک، انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اصلاح الگوهای نادرست مصرف انرژی در تأسیسات و ساختمان‌ها نقش بسزایی در حفظ چرخه انرژی دارد. پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی از ارکان مهم حفظ و ارتقای منابع زیستی است.

یکی از اهداف اساسی اقتصاد مدور انرژی، تأثیر مثبت بر اکوسیستم‌های طبیعی و مبارزه با بهره‌برداری‌های بی‌مورد از منابع طبیعی است. اقتصاد چرخشی انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای را به همراه دارد؛ به ویژه اینکه بهره‌برداری از مواد خام طبیعی را نیز به طور چشمگیری کم می‌کند. به حداقل رسیدن گازهای گلخانه‌ای به معنای آلودگی کمتر و محیط زیست سالم‌تر است.

کسر مالیات برای واحدهای تجاری کم‌مصرف در پرتغال

کسر مالیات را می‌توان در موارد جایگزینی پنجره‌های ناکارآمد با پنجره‌های کلاس A+، اعمال عایق حرارتی روی سقف، دیوار یا کف، نصب سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی آب که از کلاس A+ استفاده می‌کنند و نصب پانل‌های فتوولتائیک یا سایر تجهیزات انرژی‌های تجدیدپذیر اعمال کرد.

وقتی صحبت از بهره‌وری آب به میان می‌آید، چنین تاسیساتی باید توسط مقامات مالیاتی مورد بررسی قرار بگیرد. نمونه‌هایی از این تأسیسات شامل سیستم‌ها یا راه‌حل‌های جمع‌آوری آب باران که امکان کنترل هوشمندانه‌تر مصرف آب را فراهم می‌کند، مداخلات برای ترکیب راه‌حل‌های معماری زیست‌اقلیمی و خرید ظروف خانگی برای جمع‌آوری انتخابی زباله است.

کسر مالیات برای واحدهای تجاری کم‌مصرف در پرتغال

کد خبر 569139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.