۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
خرید لگو اصل
مزایای خرید لگو کارتونی اصل

از بازی‌های فکری جذاب و بسیار پرطرفدار می‌توان با صراحت، نام لگو را بر زبان آورد.

اگر قصد خرید لگو جذاب و دوست داشتنی را برای کودک خود دارید؛ خرید لگو کارتونی اصل را فراموش نکنید. در این مطلب هم به لگو کارتونی و ویژگی‌هایش و هم به مزیت خرید لگو اصل و حرفه ای خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمائید.

خرید لگو کارتونی اصل

از بازی‌های فکری جذاب و بسیار پرطرفدار می‌توان با صراحت، نام لگو را بر زبان آورد. اسباب بازی لگو نه سن و سال می‌شناسد و نه کهنه و قدیمی می‌شود. روز به روز پیشرفت پیدا می‌کند تا از جذابیت و محبوبیتش در میان کودکان و حتی بزرگسالان کاسته نشود. برای همین است که همواره انواع جدیدی از بازی لگو وارد بازار می‌شود. یکی از مدل‌های پرطرفدار لگو، لگو کارتونی است.

اما در میان لگوهایی که وارد بازار می‌شود، هم لگو باکیفیت و اصل وجود دارد و هم لگوهایی با متریال غیر استاندارد و بی کیفیت ساخته می‌شوند. برای خرید لگو اصل بهتر است از فروشگاه‌های معتبر اقدام نمائید تا لگوی مورد نظر خود را از برندهای باکیفیت و شناخته شده خریداری نمائید.

لازم به ذکر است که فروشگاه کی کی تویز، انواع لگوی کودکان را در بهترین کیفیت و بهترین برندها با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. از فروشگاه کی کی تویز، می‌توانید؛ خرید لگو را هم حضوری و هم خرید لگو اینترنتی داشته باشید.

لگو کارتونی چیست

یکی از لگوهای بسیار پرطرفدار در میان کودکان، لگو کارتونی است. طراحی این لگوها بر اساس انیمیشن‌های مورد علاقه و پرطرفدار کودکان انجام گرفته است. بیشتر لگوهای کارتونی بر اساس کارتون‌هایی چون، بتمن، مرد عنکبوتی، هری پاتر، سوپرمن، لاک پشت‌های نینجا و دختر کفشدوزکی و مواردی دیگر ساخته شده اند. لگو بتمن، لگو هری پاتر و لگوی اسپایدرمن و لگوی سگ‌های نگهبان از نمونه‌های پرطرفدار هستند.

لگو کارتونی هم دخترانه و هم پسرانه است و تفکیک جنسیتی ندارد و بر اساس سلیقه و علاقه کودک، انتخاب و خریداری می‌شود. به همین دلیل می‌توانید برای خرید اسباب بازی دخترانه و پسرانه به فروشگاه کی کی تویز مراجعه نمائید.

لگوهای کارتونی یا همان لگو قهرمانان بر اساس شخصیت‌های جذاب و دوست داشتنی انیمیشن‌ها تولید می‌شوند که بازی کودک با آن‌ها مزیت‌های بیشماری دارد. از فواید بازی با لگو کارتونی و یا لگو قهرمانان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

فواید بازی با لگو کارتونی چیست

  • کودکان از شخصیت‌های مثبت داستان‌ها و کارتون‌ها می‌توانند درس بگیرند و رفتار و اخلاق خوب را درک کنند.
  • کودک با بازی لگو کارتونی خود را به جای شخصیت قهرمان قرار می‌دهد و اعتماد به نفسش تقویت می‌شود.
  • بازی با لگوهای قهرمانان، داستان سازی و تقویت تخیل را به همراه دارد و باعث افزایش هوش و ذکاوت در کودکان می‌شود.
  • بازی با لگو باعث افزایش مهارت‌های حرکتی در کودک می‌شود.
  • لگو اسباب بازی در افزایش مهارت‌های اجتماعی با بازی‌های گروهی و تعاملی بسیار مؤثر است.
  • بازی با لگو چالش برانگیز است و لگو می‌تواند توانایی حل مسئله را در کودک افزایش دهد.

لگو کارتونی اورجینال

اگر قصد خرید لگو کارتونی اصل دارید، حتماً باید از برندهای معتبری چون اس وای، دکول، لاری و بلا خریداری نمائید. لگوهای موجود در کی کی تویز همه از این برندهای شناخته شده و باکیفیت هستند. اما شاید سوال پیش آید که چرا لگو اصل و باکیفیت بخریم؟ دلایل آن را در ادامه بیان می‌کنیم.

مزایای لگو کارتونی اورجینال

  • قطعات لگو دارای برش‌های یک اندازه و کیفیت بالاتری است.
  • قطعات خیلی خوب به هم اتصال پیدا می‌کنند.
  • فرسودگی زود هنگام ندارند. در واقع ماندگاری بیشتری دارند.
  • ایمن است و سلامتی کودک به خطر نمی‌افتد و عاری از مواد شیمیایی و غیر استاندارد است.

قیمت لگو کارتونی اورجینال

قیمت لگوها با هم فرق دارد. عوامل مهمی در تعیین قیمت لگو تأثیرگذار هستند. از این موارد می‌توان به برند لگو، تعداد قطعات لگو، نوع و مدل لگو و شرکت سازنده لگو اشاره داشت. اما در حالت کلی به دلیل کیفیت بالای لگوی اصل و استفاده از متریال باکیفیت، قیمت لگوی اورجینال از برندهای معتبر بیشتر است.

اگر در خرید لگو خیلی قیمت برایتان اهمیت ندارد، توصیه ما خرید لگو اورجینال برای کودکان و مخصوصاً کودکان خردسال است.

نکات مهم در خرید لگو

  • لگو را حتماً با توجه به سلیقه و علاقه کودک خریداری نمائید.
  • لگو باید بر اساس رده سنی کودک خریداری شود. بر روی جعبه لگوها، سن مناسب بازی با آن درج شده است.
  • اگر کودکتان تجربه بازی با لگو را ندارد، از لگوهای پیچیده و با قطعات بالا، خودداری کنید.
  • از لگو اصل و باکیفیت خریداری نمائید.
  • لگو را از فروشگاه‌های معتبری چون کی کی تویز انجام دهید.
  • دقت کنید لگوها محکم و باکیفیت باشد.
  • بودجه خود را برای خرید لگو اسباب بازی تعیین نمائید.

وجود فیگور و مینی فیگور در لگوهای کارتونی

وجود مینی فیگورها در لگوی کارتونی و قهرمانان برای کودکان بسیار جذاب است. بیشتر مینی فیگورها از شخصیت‌های جذاب انیمیشن‌ها هستند که کودکان بسیار بازی با آن‌ها را دوست دارند.

وجود فیگور و مینی فیگور در لگو اسباب بازی

فیگورها و مینی فیگورها نه تنها از شخصیت‌های قهرمان ساخته می‌شوند، بلکه از مردمان شهر و دیگر شخصیت‌های موجود در داستان هم طراحی و تولید می‌شوند. داستان بازی، اینگونه، جذاب‌تر خواهد شد.

از مینی فیگورهای جذاب و موجود در فروشگاه کی کی تویز می‌توان به مینی فیگور هری پاتر، مینی فیگور بت من، مینی فیگور اسپایدرمن و بسیاری دیگر اشاره کرد.

جمع بندی

در این مطلب درباره نکات مهم در خرید لگو کارتونی اصل و مزیت بازی با آن برای کودکان صحبت کردیم. امید است با در نظر داشتن این نکات و توجه ویژه به علاقه و سلیقه کودک با توجه به رده سنی در خرید لگو، بهترین و باکیفیت ترین اسباب بازی ساختنی را خریداری نمائید.

برای انتخاب لگو مناسب و اطلاعات بیشتر در خرید انواع لگو، می‌توانید از کارشناسان بخش فروش در کی کی تویز، مشاوره دریافت نمائید.

سوالات متداول خرید لگو کارتونی اصل

لگو کارتونی برای چه سنی مناسب است؟

رده سنی مجاز در خرید و بازی با لگوها بر روی جعبه لگو، درج شده است. اما عمدتاً لگوهای کارتونی برای سنین بالای ۳ سال و برخی بالای ۶ سال مناسب هستند.

پرطرفدارترین لگو کارتونی کدام مدل است؟

بیشتر لگوهای کارتونی موجود در فروشگاه کی کی تویز از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین‌ها هستند. بیشتر به سلیقه کودک بستگی دارد اما می‌توان به لگو هری پاتر، لگو اسپایدرمن و لگو بت من و لگو سوپرمن اشاره ویژه ای داشت.

ویژگی لگو اورجینال چیست؟

مهم‌ترین مزیت لگو اورجینال، ایمنی آن و بی خطر بودنش برای کودک است. ماندگاری بیشتر هم از دیگر خصوصیات لگو اصل است. در این مطلب کامل به آن اشاره شده است.

کد خبر 569084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.