قهرمانی سازمان فرهنگی اجتماعی در مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری سمنان

در آخرین شب از دیدارهای مسابقات فوتسال پرسنل و کارکنان شهرداری سمنان (جام مدافعان سلامت)، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با غلبه بر تیم شهرداری منطقه یک، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آخرین شب از دیدارهای مسابقات فوتسال پرسنل و کارکنان شهرداری سمنان (جام مدافعان سلامت)، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با برتری سه بر دو مقابل تیم شهرداری منطقه یک، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

در تیم سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری؛ حسین وهابی، علی برزگر، علی خالصی، علی حامدی، علی اقوامی پناه، احمد دوست محمدی، سینا عبدالشاه، محسن اعرابیان، مهران مرشدی زاده و سیاوش عربی بازی کردند و سرپرست تیم سید کریم محمدی و مربی مجید احمدپور بود.

پیش از این مسابقه، تیم‌های آتش نشانی الف و فضای سبز در دیدار رده‌بندی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آتش نشانی الف نتیجه را دو بر یک به سود خود به پایان رساند و عنوان سومی این مسابقات را به دست آورد، تیم آتش نشانی در دوره قبلی مسابقات عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار سمنان، مدیران شهری، رئیس هیئت فوتبال استان، رئیس هیئت فوتبال شهرستان سمنان و جمعی از فوتبال دوستان شهر سمنان در شب پایانی این مسابقات در محل برگزاری حضور داشتند.

به گزارش ایمنا، در این مسابقات که در سالن بانوی شهر فرهنگسرای امید خانواده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد؛ ۱۷ تیم از مناطق و سازمان‌های خانواده بزرگ شهرداری سمنان در چهار گروه از تاریخ پانزدهم الی بیست‌وپنجم فروردین با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 569079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.