توجه به فرهنگ اصلی‌ترین ماموریت‌ مدیریت شهری کرج

مدیر منطقه شش شهرداری کرج گفت: توجه به مقوله فرهنگ یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های مدیریت شهری است.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مراسم بزرگداشت آخرین روز هفته فرهنگی کرج و حضور پرشور و بی‌سابقه شهروندان در دهکده تفریحی باغستان، اظهار کرد: با توجه به تأکید شهردار کرج در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم هفته فرهنگی، منطقه شش شهرداری نیز در همین راستا اقدام به دعوت عمومی و برگزاری جشن در دهکده تفریحی باغستان کرد.

وی ضمن تقدیر از استقبال شهروندان از این مراسم، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های مختلفی که در اجرای این مراسم پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده بود، تلاش کردیم تا سهمی در معرفی پیشینه و هویت کرج به شهروندان داشته باشیم.

مدیر منطقه شش شهرداری کرج خاطرنشان کرد: به‌رغم برخی باورها که شهرداری را فقط در امور عمرانی می‌بینند، توجه ویژه به مقوله فرهنگ یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های مدیریت شهری است.

وی با اشاره به وجود قومیت‌های مختلف از سراسر کشور در ایران کوچک، تصریح کرد: گذر فرهنگی شامل خطاطی، نقاشی و عرضه صنایع دستی به همراه اجرای موسیقی زنده سنتی، پاپ و محلی و نمایش طنز، همچنین سخنرانی پژوهشگر تاریخ کرج تنها بخشی از برنامه‌های مراسم بود که امیدواریم در آینده بتوانیم نسبت به اعتلا و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری کرج گام‌های بهتری برداریم.

کد خبر 569064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.