برزیل قصد دارد چارچوب رمزنگاری را تصویب کند

کنگره برزیل در تلاش است تا قبل از پایان سه ماهه دوم، چارچوب قانونی ارزهای دیجیتال را تصویب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس گزارش‌های رسانه‌های محلی، موافقان طرح‌های مختلف قانونی ارائه شده در سنا و کنگره اعلام کرده‌اند که به دلیل شباهت آنها به دنبال یکسان سازی پروژه‌ها خواهند بود. این پروژه یکپارچه جدید مشوق‌هایی را برای استخراج سبز و گنجاندن کلاهبرداری مرتبط با رمزارز به عنوان یک جرم ارائه می‌کند.

کنگره برزیل اقدام به تصویب قوانین کریپتو می‌کند

کنگره برزیل تصمیم دارد تا قبل از پایان سه ماهه دوم، قانون قطعی را برای تنظیم ارزهای دیجیتال تصویب کند. به گفته رسانه‌های محلی، گزارشگران (Rapporteur) دو پیشنهاد مختلف که به دنبال تنظیم تعاملات رمزنگاری در کشور هستند، این دو سند را برای ارائه نسخه یکپارچه آنها ترکیب خواهند کرد. سناتور ایراجا آبرو (Iraja Abreu) و معاون اورئو ریبیرو (Aureo Ribeiro)این متن را آماده خواهند کرد که در مسیر تصویب در اواخر این ماه قرار خواهد گرفت.

آبرو در حال حاضر سه پیشنهاد را ترکیب کرده است و از سنا درخواست خواهد کرد که این دو پیشنهاد جدید (یکی در مجلس نمایندگان و دیگری در سنا) به طور مشترک بررسی و تصویب شوند. آبرو بیان کرد: من در تماس با گزارشگر مجلس که کارش را بسیار خوب انجام داد، همه کارها را انجام می‌دهم. تیم فنی بانک مرکزی نیز بسیار کمک کننده بوده است. متون مشابه هستند و به یک موضوع همگرا می‌شوند.

این سناتور معتقد است که با یک چارچوب قانونی شفاف و تثبیت شده برای ارزهای دیجیتال که با توصیه‌های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) سازگار شده است، این بخش برای علاقه‌مندان در برزیل سرمایه‌گذارتر خواهد بود. او توضیح داد: تقاضای بازار برای محیط تجاری امن‌تر و نیاز به طبقه‌بندی کیفری برای جلوگیری از کلاهبرداری، علاوه بر تطبیق برزیل با توافق‌های بین‌المللی وجود دارد.

کد خبر 569047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.