تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به‌مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی، فرا رسیدن بیست‌ونهم فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار «محمدرضا میرحیدری» در پیامی فرا رسیدن بیست‌ونهم فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، ارتشیان غیور و مردم بزرگ ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

طبق گفته امام خمینی (ره): «این ارتش، ارتش اسلام است و ارتش اسلام احترام دارد و کسی حق ندارد این احترام را از آن‌ها سلب کند.»

نام‌گذاری بیست‌ونهم فروردین‌ماه به نام روز ارتش از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، نشان پرافتخاری بر سینه آحاد ارتشیان غیوری است که در این رهگذر به فرمان امام راحل (ره)، با خلق حماسه‌های عظیم و به یادماندنی برگ‌های زرین افتخار را به دفتر تاریخ سراسر حماسه ملت ایران افزودند.

وجود خصوصیاتی نظیر تدین، پایبندی به ارزش‌ها، مردمی بودن، برخورداری از روحیه جهادی، خودباوری و انقلابی‌گری، تابع محض ولایت بودن، خوداتکایی، عشق به میهن، اسلام، قرآن و انجام خدمت خالصانه و صادقانه به محرومان جامعه، ارتش جمهوری اسلامی ایران را با سایر ارتش‌های دنیا متمایز ساخته و امروز این نیروی مسلح نه تنها نزد مردم ایران بلکه در بین ملت‌های مظلوم و مستضعف منطقه و جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

امروز ملت بزرگ ایران بخش مهمی از استقلال، آزادی، سربلندی، سرافرازی و عزت و امنیت مرزهای خود را مدیون تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های دلاورمردان ارتش است؛ ارتشی که سال‌ها است دست در دستِ آزادی پیش می‌رود و از خنکای تلاش او، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می‌وزد. روز ارتش فرصت مغتنمی برای تجلیل از رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن بیست‌ونهم فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی را به پیشگاه فرمانده معزز کل قوا و ولی‌امر مسلمین، ارتشیان دلاور، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، به ویژه خانواده‌های گرانقدر شهدای ارتش و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان اصفهان تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای این عزیزان سربلندی و توفیق روز افزون خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.»

کد خبر 569028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.