دسترسی شهروندان اصفهانی به سامانه شفافیت از ۲۹ فروردین

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: به منظور دسترسی شفاف شهروندان به اطلاعات شهری، تمام پروژه‌های مجموعه شهرداری اعم از معاونت‌ها و سازمان‌های طرف قرارداد شهرداری بر روی سامانه شفافیت قرار می‌گیرد و امکان دسترسی شهروندان اصفهانی به این سامانه از بیست‌ونهم فروردین‌ماه فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی معرک‌نژاد امروز _یکشنبه، بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ در سی‌وهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: اعضای کمیته سلامت اداری معتقد بودند اطلاعات در سامانه شفافیت ممکن است به صورت جزئی قابل استفاده نباشد این در حالی است که در این سامانه اطلاعات پروژه‌ها به صورت کامل شامل مشخصات و بودجه پروژه و هر آنچه باید بدانند ذکر شده است.

وی افزود: پروژه‌های فعال در مناطق به تفکیک پروژه‌های شاخص و منطقه‌ای در سامانه قید شده است، همچنین اطلاعات سامانه قابلیت جست و جو دارد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در جلسه اخیر کمیته سلامت اداری مقرر شد به جز مناطق و معاونت‌ها، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز پروژه‌های خود را در این سامانه قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مهلت قانونی سامانه شفافیت از بیست‌ونهم فروردین‌ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد، البته تاکنون شهروندان می‌توانستند از پرتال شهرداری نسبت به مشاهده این سامانه اقدام کنند.

کد خبر 569009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.