آغاز استراتژی‌های جدید آیترون برای حل مشکلات شهرهای هوشمند

آیترون، شرکت فناوری اطلاعات آمریکایی، از بازار آنلاین برای حل مشکلات شهرهای هوشمند بهره می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران شهرهای هوشمند آمریکا می‌توانند به منظور بهبود ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مشتریان خود، از تدابیری که قبلاً مورد آزمایش قرار گرفته است، برای مدرن‌سازی زیرساخت‌ها بهره گیرند. در این راستا، آیترون در حال راه‌اندازی یک بازار آنلاین است که شهرها را قادر به جستجوی مؤثر استراتژی‌ها و رویکردهای موفق شهرهای هوشمند می‌کند. در واقع، آیترون در نظر دارد فرآیند شناسایی و یادگیری رویکردهایی را تسهیل کند که می‌تواند به شهرها در انتقال داده‌های دیجیتالی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مشتریان کمک کند.

استراتژی‌های نوظهور

اعضا آیترون در توصیف استراتژی‌های جدید شرکت خود برای حل مشکلات شهرهای هوشمند ادعا کرده‌اند که کاتالوگ محصولات شرکت در اختیار مشتریان بازار قرار می‌گیرد، ضمن این‌که نوآوری‌ها و رویکردهای نوظهور بسیاری، امکان جست‌وجوی محصول از طریق وارد کردن نوع مشکل، صنعت، الگوهای اتصال و قابلیت دسترسی منطقه‌ای را برای شهرها تسهیل خواهد کرد. علاوه بر این، مشارکت آیترون با سایر مؤسسات به ارتقا و توسعه نمونه راه‌حل‌ها منجر خواهد شد، ضمن این‌که کاربری‌های بیشتری را در اختیار مشتریان بازار قرار خواهد داد. از مهم‌ترین کاربری‌ها و خدمات جدید می‌توان به پاسخ به تقاضاها، خودکارسازی توزیع، مدیریت انرژی مصرفی، هوش توزیع شده، گاز، آب، شهرهای هوشمند و روشنایی هوشمند شهری اشاره کرد.

آیترون ادعا کرده است که این تکنولوژی‌ها می‌تواند آگاهی مصرف‌کنندگان انرژی را افزایش دهد و مدیریت بهتر ابزارها و لوازم خانگی، تولید انرژی خورشیدی و شارژ خودروهای الکتریکی را در پی داشته باشد. علاوه بر این، مدیران آیترون در نظر دارند از طریق افزودن تدابیر جدید و مشارکت با نهادهای بیشتر، امکان افزایش ارزش اینترنت اشیا صنعتی چندمنظوره را برای مشتریان خود فراهم آورند.

آیترون در نظر دارد به همکاری با خلاقان فناوری، مشاوران، ارائه‌دهندگان خدمات و شرکا دیگر بپردازد و از این طریق، امکانات را با کیفیت بهتر در اختیار شهروندان قرار دهد و در مدرن‌سازی هر چه بیشتر شهرهای سراسر جهان بکوشد.

رویکردهای آیترون نظیر شبکه‌ها، نرم‌افزارها، خدمات و سنسورهای هوشمند در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا پیاده خواهد شد و مدیریت بهتر الکتریسیته، گاز و آب را برای آن‌ها در پی داشته خواهد داشت.

کد خبر 568987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.