محدودیت سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان در روز ارتش

 معاون هماهنگ کننده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: فردا (دوشنبه) به‌مناسبت روز ارتش از چهارراه فرایبورگ تا گلستان شهدا برای انجام رژه مسدود می‌شود و تردد اتوبوسی در این محدوده نخواهیم داشت.

امیرحسن رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسدود شدن برخی از معابر به مناسبت روز ارتش، اظهار کرد: از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ صبح فردا _دوشنبه، بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ از چهارراه فرایبورگ مسیر غرب به شرق به سمت گلستان شهدا مسدود و مسیر جایگزین خط یک تندرو اتوبوسرانی (خیابان سعادت‌آباد، شیخ صدوق‌شمالی، شیخ مفید، خیابان آیت‌الله ارباب، چهارراه سپهسالار یا قائم مقام، امام سجاد، بزرگمهر و ادامه مسیر تا ترمینال باقوشخانه) باز است.

وی تصریح کرد: همچنین مسیر شرق به غرب خط یک اتوبوسرانی تا ساعت ۸ صبح از سمت زیرگذر باز و در صورت ترافیک سنگین، مسیر مذکور نیز مسدود می‌شود.

 معاون هماهنگ کننده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه خط دوم اتوبوسرانی (خط ۸۰) از سمت صفه تا چهارراه فرایبورگ مسدود است، ادامه داد: مسیر جدید اتوبوس از سمت مصلی، شیخ مفید، آیت‌الله‌ارباب، سپهسالار، کنارگذر بزرگراه همت، پل غدیر، آبشار دوم و ادامه مسیر به سمت ملک شهر باز است.

کد خبر 568965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.