پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کویت افزایش یافت

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم فروردین‏‌ماه_ تعداد پروازهای خود را از فرودگاه‏‌های اصفهان و شیراز به مقصد فرودگاه کویت افزایش می‌دهد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هما، نخستین پرواز برنامه‌ریزی شده این مسیر از فرودگاه شهید دستغیب شیراز امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ با شماره پرواز ۶۶۵ در ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ فرودگاه شیراز را به مقصد فرودگاه کویت ترک می‌کند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، بازگشت این پرواز به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است.

بر اساس این گزارش، پرواز بازگشت این مسیر از فرودگاه کویت با شماره پرواز ۶۶۶ خواهد بود که در ساعت ۲۲:۳۵ دقیقه وارد فرودگاه اصفهان می‌شود. ادامه مسیر این پرواز از اصفهان به شیراز در ساعت ۲۳:۳۵ دقیقه با شماره پرواز ۴۷۰ انجام و در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد وارد فرودگاه شیراز می‌شود.

مسیر پروازی شیراز- کویت- اصفهان- شیراز دومین پرواز برنامه‌ریزی شده به مقصد کویت است. شروع این مسیر از شیراز به فرودگاه کویت خواهد بود.

این پرواز در روز چهارشنبه _سی‌ویکم فروردین‌ماه_ با شماره پرواز ۴۷۱ در ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه از فرودگاه شیراز پرواز و در ساعت ۲۰ وارد فرودگاه اصفهان می‌شود. در ادامه در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه با شماره پرواز ۶۶۷ اصفهان را به مقصد فرودگاه کویت ترک و در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه کویت به زمین می‌نشیند.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز ۶۶۴ در ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه (به وقت محلی) خواهد بود که فرودگاه کویت به مقصد شیراز را ترک می‌کند و در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد وارد فرودگاه شیراز می‌شود.

فرودگاه کویت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نقاط پروازی «هما» در منطقه خاورمیانه است. هم‌اکنون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه‌های آبادان، اهواز، لار و مشهد به فرودگاه کویت پرواز می‌کند.

کد خبر 568958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.