تشکیل قرارگاه عملیاتی‌ "جهاد تبیین"‌ و پیگیری تبیین ارزش‌ها

شهردار قم با تاکید بر اهداف تشکیل قرارگاه عملیاتی‌ "جهاد تبیین"، گفت: تبیین ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها بر مبنای منویات مقام معظم رهبری در این قرارگاه دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی تحقق "جهاد تبیین" در شهرداری قم، اظهار کرد: این قرارگاه باهدف نقش‌آفرینی مجموعه مدیریت شهری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین با مسئولیت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در عرصه‌های مختلف مرتبط با اقدامات، برنامه‌ها و عملکرد شهرداری قم فعالیت خواهد داشت.

وی با تاکید بر بعضی از کارویژه‌های قرارگاه عملیاتی تحقق جهاد تبیین، ادامه داد: خدمت، روزی حلال، معماری ایرانی اسلامی و ترویج سبک زندگی از محورهای مهم برنامه‌های اجرایی قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین است.

شهردار قم در خصوص اهداف مهم قرارگاه تحقق جهاد تبیین، تصریح کرد: روشنگری و تبیین دستاوردهای نظام در حوزه مدیریت شهری و مقابله با سیاه‌نمایی‌های دشمنان از اهداف مهم این قرارگاه است.

وی خاطرنشان کرد: تبیین ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها بر مبنای منویات مقام معظم رهبری در قرارگاه عملیاتی تحقق جهاد تبیین دنبال خواهد شد.

کد خبر 568955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.