تسریع در تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و حجمی شهرداری

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیشترین مراجعه به اعضای شورای اسلامی شهر، مسائلی پیرامون تبعیض نیروهای شاغل قراردادی و حجمی در مجموعه شهرداری است؛ لذا به عنوان یکی از مطالبات جدی از شهردار، تسریع در تبدیل وضعیت نیروها و ساماندهی آنها را خواستارم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز _یکشنبه، بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ در نطق میان دستور سی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: هم‌زمان با بهار طبیعت، بهار رمضان نیز فرا رسیده و این تقارن مبارک است، در این ایام بر دعا تأکید شده است، زیرا دعا ایمان را قوی می‌کند و دارای برکات زیادی است و نفوس مراحل رشد و ترقی را با ادعیه طی می‌کند.

وی با اشاره به تلاش خدمات ستاد سفر شهر اصفهان در نوروز، افزود: پس از دو سال تعطیلی امسال شاهد از سرگیری سفرهای نوروزی بودیم که نظرسنجی‌ها نشان‌دهنده رضایت مسافران و گردشگران است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رویداد مراسم جزخوانی قرآن کریم در چهارباغ، تصریح کرد: امید است برکات تلاوت قرآن در این فضا پایدار باشد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص امیدآفرینی، خاطرنشان کرد: موفقیت ورزشکاران رشته هندبال و تیراندازی در روزهای اخیر نشان‌دهنده تلاش و کوشش دختران ورزشکار است. پاسداشت این موفقیت توسط مسئولان سبب ایجاد امید و انگیزه و تقویت هویت ایرانی اسلامی نوجوانان می‌شود و امید را به جامعه تزریق می‌کند.

کلاهدوزان ادامه داد: ضروری است به صورت ویژه به بیان چنین دستاوردهایی بپردازیم، بنابراین از طرف اعضای شورای اسلامی شهر به فاطمه امینی و گلنوش سبقت‌الهی، دو بانوی قهرمان در مسابقات تیراندازی تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه بیشترین مراجعه به اعضای شورای اسلامی شهر، مسائلی پیرامون تبعیض نیروهای شاغل قراردادی و حجمی است، گفت: روش‌های برخورد با نیروهای انسانی، تعریف وظایف و مرخصی‌ها باعث کاهش انگیزه و کاهش بهره‌وری سیستم می‌شود، بنابراین به عنوان یکی از مطالبات جدی از شهردار، تسریع در تبدیل وضعیت نیروها و ساماندهی آنها را خواستارم.

کد خبر 568951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.