درمانگاه شهرداری اصفهان بازسازی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: ساختمان درمانگاه شهرداری بر مبنای شاخص‌های اعلامی دفتر فنی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بازطراحی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی در بازدید از ساختمان اداره بهداشت و سلامت و درمانگاه کارکنان شهرداری واقع در ابتدای خیابان طیب، اظهار کرد: درمانگاه شهرداری اصفهان طی سه دهه به کارکنان و خادمان شهر سرویس‌دهی می‌کند؛ از این‌رو نیاز بود تا ساختمان این مجموعه بازسازی شود.

وی افزود: ساختمان درمانگاه شهرداری پس از بازسازی کامل، در فضایی جدید و با بخش‌های اداری، درمانگاه عمومی و تخصصی و دندانپزشکی با امکاناتی جدید و نوین به خدمت خود ادامه خواهد داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تاکید کرد: تلاش مدیریت شهری تسهیل شرایط کاری کارکنان خدوم شهرداری برای خدمت بهتر به شهروندان است.

منصور سلطانی‌زاده، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان نیز در این بازدید اظهار کرد: ساختمان درمانگاه بر مبنای شاخص‌های اعلامی دفتر فنی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بازطراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان درمانگاه تنها یک رأس از زیرساخت‌های در نظر گرفته شده برای خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ خادمان خدوم شهر خواهد بود و به‌زودی اخبار جدیدی در همین رابطه به اطلاع کارکنان شهرداری خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، در حال حاضر درمانگاه شهرداری اصفهان در طبقه سوم ارگ جهان‌نما در حال خدمت‌رسانی است.

کد خبر 568935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.