با هرگونه سد معبر برخورد می‌شود

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: برخی کسبه حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند و تمام اجناس خود را در پیاده‌رو قرار می‌دهند. این افراد توسط شهرداری شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی، برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «عبدالصادق نجفی» امروز _ یکشنبه بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ در جلسه ساماندهی دست‌فروشان و رفع مشکلات سد معبر، اظهار کرد: برخی کسبه حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند و تمام اجناس خود را در پیاده‌رو قرار می‌دهند.

وی افزود: باید با مغازه‌دارانی که نسبت به رعایت حقوق شهروندی به ویژه حقوق معلولان و نابینایان بی‌تفاوت هستند، برخورد قانونی شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه دادستان مرکز استان در موارد لازم با شهرداری شهرکرد به منظور جلوگیری از سد معبر همکاری می‌کند، افزود: وانت‌بارهای سیار فروش میوه توسط شهرداری شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی، برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد با تاکید بر اینکه در موضوع سد معبر، ضمن تکریم افراد با قاطعیت و اقتدار و در چارچوب قانون عمل می‌کنیم، تصریح کرد: برخورد با هرگونه سد معبر از جمله نصب تابلوهای غیرمجازی که از طرف اصناف ایجاد مزاحمت می‌کند، ابتدا به صورت اخطار انجام می‌شود و در صورت توجه نکردن به این تذکر، مأموران شهرداری نسبت به جمع‌آوری اجناس این افراد اقدام می‌کنند و در مراحل بعدی مغازه پلمپ می‌شود.

نجفی گفت: بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار باید به اندازه‌ای توسعه پیدا کند که همه دست‌فروشان و وانت‌بارهای سیار در بازارچه‌ها مستقر شوند.

وی از مغازه‌دارها و کسبه درخواست کرد نسبت به رعایت حقوق شهروندی همکاری داشته باشند و نسبت به ایمن‌سازی پیاده‌روها برای عابران پیاده اقدام کنند تا با تعامل بتوانیم محیطی آرام برای شهروندان مهیا کنیم.

کد خبر 568934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.