سامسونگ ویژگی Multi Control را ارائه می‌دهد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سامسونگ قابلیتی به نام Multi Control را برای استفاده یکپارچه از گلکسی بوک2 و گلکسی تب S8 ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت‌های بزرگ که رقیب یکدیگر محسوب می‌شوند، گاهی اوقات از ویژگی‌های مثبت هم ایده‌برداری می‌کنند تا قابلیت جدیدی به محصولات خود اضافه کنند. نمونه این اتفاق چندین بار در صنعت موبایل و لپ‌تاپ مشاهده شده است. برای نمونه، شرکت سامسونگ قابلیتی به محصولات خود اضافه کرده که بسیار شبیه به Universal Control در iPadOS و MacOS است.

سامسونگ قابلیتی در سری گلکسی بوک دو و گلکسی تب S8 ارائه کرده که به نظر می‌رسد از قابلیت Universal Control اپل الهام گرفته است. سامسونگ قابلیت جدید خود را Multi Control نامیده و اعلام کرده است که کاربران در صورت تمایل می‌توانند از تبلت گلکسی تب S8 به عنوان نمایشگر ثانویه برای لپ‌تاپ گلکسی بوک دو استفاده کنند.

اپل پیش از این با قابلیت Universal Control در iPadOS 15.4 و macOS 12.3 این امکان را برای کاربران فراهم کرده بود که از دو دستگاه به عنوان یک دستگاه استفاده کنند. به طور مشابه، با استفاده از Multi Control می‌توانید به صورت یکپارچه با تبلت و لپ‌تاپ سامسونگ تعامل برقرار کنید. برای نمونه، می‌توانید از ترک‌پد گلکسی بوک ۲ بهره بگیرید و بین منوهای مختلف گلکسی تب S8 جابه‌جا شوید یا فایل‌های مختلف را بین دو دستگاه منتقل کنید. همچنین، می‌توانید از یک صفحه‌کلید برای تایپ روی هر دو دستگاه استفاده کنید.

کد خبر 568881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.