هواداران منچسترسیتی نظم جام حذفی را برهم زدند!

در حالی که هواداران من سیتی ادای احترام به قربانیان هیلزبورو در نیمه نهایی جام حذفی مقابل لیورپول را مختل کردند، سکوت یک دقیقه ای قطع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۹:۰۰ امشب، شنبه، بیست و هفتم فروردین ماه، دو تیم فوتبال لیورپول و منچستر سیتی ورزشگاه ومبلی رو در روی هم قرار گرفتند تا با سوت مایکل اولیور، بازی نیمه نهایی جام حذفی را برگزار کنند.

قبل از شروع بازی، قرار بود دو تیم یک دقیقه سکوت به احترام حادثه هیلزبورو انجام دهند، اما این یک دقیقه سکوت قبل از شروع بازی نیمه نهایی جام حذفی بین منچسترسیتی و لیورپول قطع شد.

دو تیم سعی کردند برای ادای احترام به قربانیان فاجعه هیلزبورو در سی و سومین سالگرد این حادثه غم انگیز، یک سکوت یک دقیقه‌ای را رعایت کنند. با این حال، داور مایکل اولیور تصمیم گرفت به دلیل برخی اختلالات که توسط هواداران سیتی رخ داد، به ادای احترام پایان دهد.

در طول یک دقیقه سکوت چه گذشت؟

هواداران سیتی در طول یک دقیقه سکوت به شعار دادن ادامه دادند و داور را مجبور به لغو آن کردند. این حرکت که برای یادبود قربانیان هیلزبورو انجام شد، توسط داور مایکل اولیور پس از چند شعار از هواداران سیتی، که باعث تشویق هواداران لیورپول شد، کوتاه شد.

هواداران لیورپول در حالی که بازیکنان برای شروع بازی آماده می‌شدند، همتایان خود را هو کردند.

یک دقیقه سکوت برای چه بود؟

نیمه نهایی امروز، یک روز پس از سی و سومین سالگرد فاجعه هیلزبورو برگزار شد. در ۱۵ آوریل ۱۹۸۹، در حالی که لیورپول در نیمه نهایی جام حذفی مقابل ناتینگهام فارست قرار گرفت، در نتیجه ازدحام بیش از حد در ورزشگاه هیلزبورو در شفیلد، ۹۷ هوادار جان باختند.

این بازی در نهایت با برتری سه بر دو لیورپول به اتمام رسید و قرمزها راهی فینال شدند. این درحالی است که این دو تیم چند روز پیش هم در جریان سی و دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف هم رفتند که آن بازی با نتیجه دو بر دو تمام شده بود.

کد خبر 568858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.