لزوم تسریع در تشکیل هیئت مدیره میدان بزرگ میوه‌وتره بار 

رئیس شوری اسلامی شهر کرج بر لزوم تسریع در تشکیل هیئت مدیره و معرفی نماینده تام اختیار از سوی هیئت امنا و حجره‌داران میدان بزرگ میوه و تره‌بار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد چپردار امروز _شنبه، بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ در بازدید از میدان بزرگ میوه تره‌بار کرج، اظهار کرد: با توجه به اینکه میدان مرکزی میوه و تره‌بار کرج تنها میدان مرکزی میوه و تره‌ار استان البرز است، لذا باید از نظر سیما و منظر شهری آراستگی کامل داشته باشد و غیر از حجره‌داران هیچ احدی حق بهره‌برداری از محوطه را به‌عنوان فروشنده میوه و تره‌بار ندارد که مقرر شد شهرداری با هماهنگی هیئت امنا اخطار لازم را صادر و پیگیری کند. وضعیت جاری این میدان به هیچ وجه شایسته کلانشهر کرج نیست.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی این بازار در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: فارغ از الویت بررسی و سرانجام پرونده‌های حقوقی از سوی اداره کل حقوقی مرکز و تعیین تکلیف نهایی بسیاری از شکایات و ابهامات ملکی و درآمدی، طبق بررسی‌های به عمل آمده باید هر چه زودتر تکلیف رفت و روب، پاکبانی میدان و اصلاح مدیریت و در آمد گیت ورودی آن مشخص و طبق قرارداد به شهرداری پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه برای ساماندهی وضعیت میادین میوه و تره‌بار در مرحله اول باید تکلیف پسماند و زباله‌های تولیدی این مرکز مشخص شود، اضافه کرد: در خصوص رفت و روب این بازار طبق هماهنگی انجام شده با سازمان میادین و پسماند پیمانکار جدید آن مشخص شود، همچنین در خصوص گیت ورودی با پیمانکار جاری تعیین و تکلیف شود.

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد ساز و کار مدون شرایط به گونه‌ای پیش برود که در گوشه و کنار غرفه‌ها و محوطه میادین زباله‌ای به چشم نخورد در این راستا مقرر شد سازمان پسماند پاکسازی میدان را فعلاً توسط پیمانکار یکی از مناطق شهرداری به طور موقت هماهنگ کرده و انجام دهد.

چپردار با اشاره به جمع‌آوری صنوف مزاحم در مقابل حجره‌ها، گفت: صنوف مزاحمی که در مقابل حجره‌ها وجود دارد، در اولین جلسه باید به آنها اخطار داده و سپس جمع‌آوری شوند.

کد خبر 568820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.