بهبود روشنایی بوستان‌های شهری بروجرد

شهردار بروجرد گفت: تسهیل در روند رفت‌وآمد و تامین ایمنی شهروندان برای استفاده از پارک‌ها در طول شب، ازجمله اهداف ارتقا، ترمیم و تقویت روشنایی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر است.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با انتقاد از بی‌توجهی شهروندان به نظافت شهری، اظهار کرد: مأموران سازمان سیما و منظر روزانه پاکسازی فضاهای شهری را انجام می‌دهند. مأموران این سازمان به‌تازگی پاکسازی فضای دریاچه تپه شهدا را به‌طورکامل انجام دادند تا این فضای گردشگری عاری از زباله باشد.

وی افزود: شهروندان باید بدانند به عنوان یک شهروند موظف هستند محیط شهری خود را پاکیزه نگاه دارند و از ریختن زباله در فضاهای شهری خودداری کنند تا شهرداری نیز خدمات خود را با حداکثر بهره‌وری ارائه کند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: نورپردازی و تقویت روشنایی فضاهای شهری در دستور کار شهرداری است و به منظور تأمین مناسب روشنایی و استفاده شهروندان از فضای سبز، نیروهای تلاشگر واحد تأسیسات با نصب پروژکتور در برخی نقاط بوستان نیکو که دارای نور کافی نبود، مشکل امنیت ناشی از نبود روشنایی کافی را مرتفع کردند.

عیدی‌بیرانوند تاکید کرد: تسهیل در روند رفت و آمد و تأمین ایمنی شهروندان برای استفاده از پارک‌ها در طول شب، از جمله اهداف ارتقا، ترمیم و تقویت روشنایی سطح پارک‌ها است.

کد خبر 568799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.