دریافت ۳۵۰ میلیون دلار بودجه توسط آوالانچ

آوا لبز(Ava Labs)، شرکت مستقر در بروکلین که پشتیبان پلتفرم قراردادهای هوشمند محبوب آوالانچ (Avalanche) است که به نقل از منابع ناشناس در این زمینه، ۳۵۰ میلیون دلار بودجه جدید دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپتامبر گذشته Avalanche فاش کرد که ۲۳۰ میلیون دلار از طریق فروش خصوصی رمزارز های آوالانچ (AVAX) به منظور گسترش بیشتر اکوسیستم این پروژه جمع‌آوری کرده است. Avalanche یکی از برترین پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند است که در حال رقابت برای پیشی گرفتن از اتریوم (Ethereum) است و خود را به عنوان یک جایگزین بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر برای اجرای برنامه‌های مختلف غیرمتمرکز قرار می‌دهد.

آوا لبز توسط دانشمند کامپیوتر ترک تبار آمریکایی، امین گون سیرر (Emin Gün Sirer) در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. در ابتدا ۶ میلیون دلار از غول سرمایه گذاری خطرپذیر آندرسن هوروویتز (Andreessen Horowitz) و شرکت سرمایه گذاری متمرکز بر ارز دیجیتال پالی چین کپتال (Polychain Capital) در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) جمع‌آوری کرد. در جولای ۲۰۲۰ (تیر ۱۳۹۹)، این پروژه ۴۵ میلیون دلار از طریق فروش عمومی رمزارز AVAX خود جمع‌آوری کرد.

Avalanche چهارمین پلتفرم بزرگ قراردادهای هوشمند با ارزش ۱۰.۶۹ میلیارد دلاری است. AVAX، رمزارز بومی پلتفرم Avalanche، در حال حاضر از نظر ارزش بازار در جایگاه دهم و درست بالاتر از دوج کوین (Dogecoin) قرار دارد.

با وجود اینکه بازار ارزهای دیجیتال تحت فشار است، این شرکت‌های ارزهای دیجیتال به جذب سرمایه زیادی ادامه می‌دهند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، سیرکل (Circle)، صادرکننده USD Coin، اخیراً ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه جدید از سرمایه گذاران بزرگی مانند بلک راک (Blackrock) و فیدلیتی (Fidelity) دریافت کرده است.

کد خبر 568780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.