۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
دوربین سری پیکسل ۷ چه ویژگی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سری پیکسل هفت از لحاظ دوربین تفاوت قابل توجهی نسبت‌به نسل قبل نخواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوگل در سال ۲۰۲۱ میلادی گوشی‌های سری پیکسل را با تغییرات وسیعی روبه‌رو کرد؛ به طوری که شاهد بازطراحی سری پیکسل بودیم. با وجود این که گوشی‌های سری پیکسل شش از دوربین جدید و قدرتمند بهره‌مند شده است، به نظر می‌رسد که گوشی‌های سری پیکسل هفت قرار نیست تغییرات بزرگی در حد پیکسل شش تجربه کند.

گوشی پیکسل شش گوگل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، دوربین تله‌فوتو این محصول نیز به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است که از بزرگ‌نمایی چهار برابری اپتیکال بهره می‌برد. گوشی‌های پیکسل هفت و پیکسل هفت پرو که به ترتیب دارای کدنام Cheetah و Panther هستند، دارای دوربین‌های مشابه سری پیکسل شش هستند.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری پیکسل هفت قرار نیست از نظر طراحی ظاهری دچار تغییرات زیاد و خاصی شود. بدین ترتیب در نسل جدید نیز شاهد نوار دوربین در پنل پشتی گوشی خواهیم بود؛ با این تفاوت که لبه‌های این نوار با سطح گوشی هم‌تراز خواهد بود تا جلوه زیباتری را ارائه کند. رندرهای منتشر شده نیز نشان می‌دهد که در گوشی‌های سری پیکسل هفت از لنزهای بزرگ‌تر استفاده شده است.

انتظار می‌رود که پیکسل هفت گوگل به نمایشگر ۶.۳ اینچی مجهز شود و پیکسل هفت پرو از نمایشگر ۶.۷ اینچی پیکسل شش پرو استفاده کند. هنوز جزئیاتی در مورد گوشی‌های پرچم‌دار بعدی گوگل اعلام نشده است، اما بعید نیست که در این گوشی‌ها از نسل دوم تراشه اختصاصی تنسور استفاده شود.

کد خبر 568688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.