درخواست جالب منچستری‌ها از ثروتمندترین فرد جهان

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن، خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز شنبه _بیست‌وهفتم فروردین ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* سم آلاردایس سرمربی کهنه‌کار انگیسی، در صورتی که باشگاه برنلی تصمیم بگیرد او را به عنوان جانشین «شأن دایچ» منصوب کند و او بتواند آن‌ها را از سقوط نجات دهد، همچنین برای فصل آینده و بعد از آن قرارداد جدید او را تضمین کند، پاداش هنگفتی از برنلی طلب خواهد کرد.

* لوک چادویک بازیکن سابق منچستر یونایتد می‌گوید که بازگرداندن استیو مک کلارن به اولدترافورد به عنوان دستیار مربی اریک تن هاخ برای منچستریونایتد حرکت مثبتی خواهد بود.

درخواست جالب منچستری‌ها از ثروتمندترین فرد جهان

* جولیان ناگلزمن، سرمربی جوان و آلمانی باواریایی‌ها تخمین می‌زند که پس از خروج شوکه کننده بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا به دست ویارئال، در ۴۵۰ مورد تهدید به مرگ قرار گرفته است

دیلی میل:

* هواداران منچستریونایتد از ایلان ماسک میلیاردر شرکت تسلا خواسته‌اند تا به تلاش‌های خود برای تصاحب کلی توئیتر پایان دهد و به جای آن، باشگاه شیاطین سرخ لیگ برتر را از خانواده گلیزر خریداری کند.

* مالکان تیم فوتبال میلان ایتالیا در حال مذاکره با یک شرکت مدیریت دارایی مستقر در بحرین برای انجام معامله‌ای هستند که گفته می‌شود بیش از ۸۲۰ میلیون پوند ارزش دارد.

* دیووک اوریگی، مهاجم لیورپول قرار است در تابستان با انتقال آزاد راهی آث‌میلان شود و کریم آدیمی، بازیکن سالزبورگ اتریش، جایگزین احتمالی او شود؛ البته در صورتی که او نتواند با شرایط انتقال به بوروسیا دورتموند را به توافق برساند.

درخواست جالب منچستری‌ها از ثروتمندترین فرد جهان

* لیام گالاگر، خواننده ۴۹ ساله انگلیسی اعتراف کرده است که به خاطر آهنگ "تهدید مرگ" حذف شده‌ای که برای استفان ساویچ بازیکن اتلتیکو مادرید پس از درگیری فیزیکی با فیل فودن بازیکن منچسترسیتی ارسال کرده بود، «واقعاً از خودش ناراحت است».

دیلی اکسپرس:

* گفته می‌شود سران تیم فوتبال تاتنهام "بسیار امیدوار هستند" است که بتواند در تابستان پیش رو، برای جذب سام جانستون، دروازه‌بان وست بروم و تیم ملی فوتبال انگلیس، رقبا را شکست دهند و را به خدمت بگیرند.

درخواست جالب منچستری‌ها از ثروتمندترین فرد جهان

دیلی تلگراف:

* سران تیم فوتبال آرسنال فلوریان گریلیچ، هافبک ملی‌پوش اتریشی هوفنهایم آلمان را به لیست اهداف نقل و انتقالات تابستانی خود اضافه کرده‌اند و مشتاق هستند تا او را به ورزشگاه امارات بکشانند.

* تیم دسته دومی ناتینگهام فارست انگلیس، در ژانویه به سختی نتوانست مارتین ساتریانو، مهاجم اینترمیلان را به خدمت بگیرد، و این ملی‌پوش اروگوئه‌ای به جای این تیم، انتقال قرضی به تیم فرانسوی "برست" را انتخاب کرد.

* فولام می‌خواهد فصل آینده، نکو ویلیامز، مدافع لیورپول را به صورت قرضی همچنان در ترکیب خود نگه دارد، پس از یک مجموعه عملکرد چشمگیر، آن‌ها حالا از چمپیونشیپ در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار دارند.

درخواست جالب منچستری‌ها از ثروتمندترین فرد جهان

دیلی میرر:

* دوسان تادیچ بازیکن صرب آژاکس هلند، برای ماندن اریک تن هاخ به عنوان سرمربی در این تیم، ناامید است و نامزد سرمربیگری منچستریونایتد را "یکی از بهترین‌های جهان" نامیده است.

* اگر الکساندر لاکازت برای دیدار با ساوتهمپتون در لیگ برتر آماده نشود، "میکا بیرث" می‌تواند نخستین دقایق خود را در این دیدار اول هفته در تیم اصلی آرسنال به دست آورد.

منچستریونایتد پس از نمایش فوق‌العاده برای تیم‌های جوانان خود، قرار است آلخاندرو گارناچو، ستاره نوجوان خود را برای دیدار امروزش، شنبه بیست‌وهفتم فروردین، مقابل نوریچ سیتی در لیگ برتر در ترکیب خود قرار دهد. آلوارو فرناندز مدافع نوجوان نیز می‌تواند در این بازی حضور داشته باشد.

سان اسکاتلند:

* برنا باریشیچ، مدافع تیم فوتبال گلاسکو رنجرز می‌گوید که تیمش، شروع به این باور کرده است که حضور در فینال لیگ اروپا چیزی بیش از یک رؤیا است و حتماً می‌توانند این رؤیا را محقق کنند. این درحالی است که آن‌ها در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در فصل ۲۰۲۱- ۲۰۲۲ باید به مصاف لایپزیگ آلمان بروند.

کد خبر 568681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.