تدابیر شهرداری برای کاهش «ترافیک سنگین»/ با تمام بضاعت در خدمت شهر هستیم

شهردار اصفهان با اشاره به ترافیک سنگین این روزهای شهر اصفهان، گفت: سعی کردیم با شناسایی مسیرهای پرتراکم، تعدادی اتوبوس به خطوط مورد نظر اضافه کنیم تا حمل‌ونقل دانش‌آموزان و سایر شهروندان آسان‌تر و نقاط مکث مبدا و مقصد صفر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه، بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ در برنامه رادیویی "سلام اصفهان"، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: این روزها با پدیده‌ای به نام «ترافیک سنگین» به ویژه در دو نوبت صبح و بعدازظهر که متأثر از بازگشایی است مدارس روبه‌رو هستیم، زیرا هنوز وضعیت سرویس‌های دانش‌آموزی بسیاری از مدارس به دلیل تعطیلی دوساله بر اثر شیوع کرونا نامشخص است.

وی اظهار امیدواری کرد: مشکل مربوط به سرویس‌های دانش‌آموزی به همت مسئولان آموزش‌وپرورش، مدیران مدارس و شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی به‌زودی برطرف شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در روزهای اخیر گلایه‌هایی از سوی شهروندان مبنی بر تأخیر در زمان رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها و افزایش مدت انتظار مسافران داشتیم، افزود: دلیل تأخیر اتوبوس‌ها معطل ماندن آن‌ها در پیک ترافیک سطح شهر است که باعث افزایش زمان انتظار مسافران شده است.

وی با تاکید بر اینکه تدابیری اندیشیده شده است تا با کمک مردم مشکل ترافیک سنگین را برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم سرفاصله زمانی فعالیت اتوبوس‌ها را به حداقل زمان ممکن کاهش دهیم، البته شهرداری با تمام بضاعت خود در خدمت شهر است.

قاسم‌زاده ادامه داد: سعی کردیم با شناسایی مسیرهای پرتراکم، تعدادی اتوبوس به خطوط مورد نظر اضافه کنیم تا حمل‌ونقل دانش‌آموزان و سایر شهروندان آسان‌تر و نقاط مکث مبدا و مقصد صفر شود تا در زمان تراکم ترددها نیز ترافیک دائم در حال حرکت باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هر خانواده مسئولیت حمل‌ونقل دانش‌آموز خود به مدرسه را دارد، گفت: تردد حجم زیاد خودروها در یک بازه زمانی در سطح شهر باعث افزایش مشکلات ترافیکی شده است؛ لذا کمی صبوری نیاز است تا این مشکل حل شود.

شهردار اصفهان اظهار کرد: امروز بارش‌های بهاری شهر را باطراوت کرده است، اما همین موضوع می‌تواند باعث اختلال و کندی رفت‌وآمدها شود، از این‌رو شهروندان باید با درایت، تدبیر و صبوری کمک کنند تا از این مشکل تا چند هفته آینده به خوبی عبور کنیم.

کد خبر 568675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.