افزایش سرعت پروژه‌های نیمه‌تمام در اهواز

معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز گفت: با تامین منابع مالی تکمیل دو پروژه نیمه‌تمام این کلان‌شهر از جمله تقاطع‌های غیرهمسطح شهید کجباف و شهید قربانی سرعت بیشتری گرفته است.

مهدی آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، تکمیل دو پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح شهید کجباف و شهید قربانی که به دلایل مختلف تعطیل شده بود یا سرعت پیشرفت کمی داشت، از هفته پیش سرعت گرفت و ادامه سگمنت‌گذاری‌های این دو تقاطع نیز آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تکمیل و پیشرفت مشروط به تأمین مالی بود، شهرداری اهواز در تفاهم با دو پیمانکار متعهد شد متناسب با پیشرفت پروژه به تعهدات مالی خود عمل کند و این کار نیز عملیاتی شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز تاکید کرد: منابع مالی برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها بخشی به صورت نقدی یا تأمین میلگرد صورت گرفت و بخشی نیز طبق شیوه‌نامه تخصصی تهاتر املاک انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از ۲۰ میلیارد تومان بودجه‌ای که باید برای بخش ال ۳۰۰ پروژه شهید کجباف پرداخت شود، ۱۰ میلیارد آن قبل از عید پرداخت شد و مابقی نیز طبق تفاهم تا اردیبهشت‌ماه پرداخت می‌شود، همچنین برای ال ۴۰۰ نیز در زمان خود اقدامات لازم انجام می‌شود و با انعقاد قرارداد فعالیت ساخت آن آغاز خواهد شد.

آذربایجانی در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید باقری، اضافه کرد: در این راستا جلسات متعددی با قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) برگزار شد و تفاهم‌هایی برای تأمین منابع مالی و همچنین میلگرد این پروژه صورت گرفت؛ لذا فعالیت این پروژه سرعت گرفته است و در شیفت شب نیز انجام می‌شود.

کد خبر 568666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.