نتایج هفته سوم گروه A لیگ قهرمانان آسیا+جدول

هفته سوم فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز و به میزبانی عربستان برگزار می‌شود، انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و بامداد امروز _پنجشنبه و جمعه بیست‌وپنجم و بیست‌وششم_ هفته سوم و پایانی دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در گروه A پیگیری و انجام شد.

اوج هیجان برای کسب رده دوم:

در این گروه ابتدا از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه دو تیم فوتبال شارجه امارات و الریان قطر در ورزشگاه فهد عربستان رودرروی هم قرار گرفتند. تا قبل از این مسابقه، هر دو تیم از دو بازی قبلی سه امتیاز اندوخته بودند و در رده دوم و سوم قرار داشتند و استقلال تاجیکستان هم بدون امتیاز در رده چهارم حضور داشت.

در این مسابقه همه چیز پایاپای پیش می‌رفت، درصد مالکیت ۵۱ به ۴۹ به سود الریان بود، پاس‌ها و دقت پاس‌ها برابر بود و نشان از یک جدال برابر داشت. درحالی که می‌رفت بازی با تساوی صفر صفر در نیمه اول به پایان برسد، تیم شارجه دقیقه ۴۵ توسط «برنارد» مدافع چپ برزیلی خودش به گل رسید تا نیمه اول را با برتری یک گله به رختکن برود.

در نیمه دوم هم روند کار تغییری نکرد، علی‌رغم اینکه هر دوتیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما همه چیز مساوی دنبال می‌شد. در نهایت الریان مزد بازی خوبش را گرفت و دقیقه ۶۵ توسط «استیون انزونزی» که سابقه بازی در لالیگای اسپانیا و سویا را در کارنامه خود دارد، دروازه حریف را باز کرد و حساب کار را به تساوی کشاند.

در ادامه کار اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همین نتیجه تساوی به پایان رسید. با نتیجه‌ای که در این دیدار به دست آمد، حالا دور رفت برای این دو تیم حاضر در گروه یک به پایان رسیده و آن‌ها خودشان را آماده دور برگشت و یک جدال دیگر با هم می‌کنند تا شانس خود را برای صعود به مرحله بعد امتحان کنند.

پیروزی دشوار الهلال برابر استقلال تاجیکستان

در دیگر دیدار این گروه، از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، الهلال و استقلال تاجیکستان به مصاف هم رفتند. این بازی به میزبانی ورزشگاه فیصل به فهد شهر ریاض عربستان سعودی برگزار شد.

در این مسابقه الهلالی‌ها کاملاً تیم برتر بودند، مالکیت ۷۷ درصدی، ۱۶ فرصت ایجاد شده، ۷۱۰ پاس سالم و دقت ۹۱ درصدی، به خوبی نشان از این موضوع دارد. در کمال تعجب اما، آبی‌های عربستانی که از ستاره‌های زیادی بهره می‌بردند، فقط یک گل زدند.

در این بازی کم کارت که فقط دو کارت زرد آن هم برای تاجیک‌ها به همراه داشت، آبی‌ها موفق شدند با تک گل سلمان فرج روی پاس یاسر الشهرانی، دقیقه ۵۲ گلزنی کند. در ادامه کار اتفاق خاصی رخ نداد و تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

نکته قابل ذکر این است که درحال‌حاضر با توجه به برگزاری هفته سوم لیگ قهرمانان، در جدول گروه یک، تیم الهلال با ۹ امتیاز از سه بازی، صدر جدول را حفظ کرد و الریان قطر و شارجه امارات هم با چهار امتیاز در رده دوم و سوم جا خوش کرده و استقلال تاجیکستان هم با بدون اندوخته‌ای، در رده چهارم قرار گرفته است.

در ادامه جدول این گروه را مشاهده می‌کنید:

نتایج هفته سوم گروه A لیگ قهرمانان آسیا+جدول

کد خبر 568662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.