شبکه اصفهان ادامه دیدارهای سپاهان را پخش زنده نخواهد داشت!

طبق خبرهای دریافتی از عوامل نزدیک به برنامه دیدار برتر، شبکه اصفهان بازی‌های باقی‌مانده سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را به صورت زنده پخش نخواهد کرد؛ چراکه این وظیفه به مسئولان شبکه ورزش محول شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ قهرمانان آسیا امسال هم به صورت متمرکز در کشور عربستان برگزار می‌شود و سپاهان و فولاد خوزستان، نمایندگان کشور ما در رقابت‌های امسال هستند.

یکی از نکات مهم این دوره از رقابت‌ها، حضور نداشتن سرخابی‌های پایتخت به دلیل مشکلات ناشی از دریافت مجوز حرفه‌ای است. با وجود این غیبت، انتظار می‌رفت که دیدارهای دو نماینده دیگر کشورمان از شبکه سوم به صورت زنده پخش شود، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است! جالب اینکه حتی باشگاه سپاهان قبل از عزیمت به عربستان، با ارسال نامه‌ای به «پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما، درخواست خود را مبنی بر پوشش دیدارهایش از شبکه سوم، داده بود؛ اما تاکنون به این درخواست توجهی نشده است.

با شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، عوامل برنامه دیدار برتر شبکه اصفهان، دست به کار شدند تا وظیفه پخش زنده دیدارهای تیم محرم نویدکیا را برعهده بگیرند و دست بر قضا با همکاری مدیرکل صداوسیما مرکز اصفهان «بهرام عبدالحسینی»، این اتفاق رخ داد.

در ابتدای کار، دو دیدار طلایی‌های اصفهانی با پاختاکور و الدحیل قطر با گزارش اختصاصی از آنتن شبکه اصفهان پخش شد. نکته جالب اینجا بود که ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد جمعه بیست‌وششم فروردین‌ماه که تیم سپاهان با التعاون عربستان بازی داشت، برنامه دیدار برتر از شبکه اصفهان پخش نشد و بازی هم روی آنتن نرفت؛ با این وجود تنها ۱۰ دقیقه به شروع مسابقه مانده بود و مشخص نبود کدام شبکه رسانه ملی، دیدار حساس نماینده زاینده‌رود را پوشش می‌دهد؛ در نهایت شبکه ورزش پخش بازی حساس برگشت بارسلونا-فرانکفورت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را نیمه‌تمام گذاشت تا دیدار تیم سپاهان را پوشش دهد!

این ناهماهنگی‌ها، صدای هواداران اصفهانی را بلند کرده و سبب شد تا خبرنگار ایمنا پیگیر ماجرا شود. طبق شنیده‌ها از عوامل نزدیک به برنامه دیدار برتر شبکه اصفهان، این شبکه از این پس، بازی‌های آینده طوفان زرد اصفهان را به صورت زنده روی آنتن نخواهد برد؛ چراکه این وظیفه تا پایان دیدارهای سپاهان به مسئولان شبکه ورزش محول شده است.

کد خبر 568614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.