نویسنده فیلمنامه «کلاه‌قرمزی و پسرخاله» مهمان آی‌فیلم می‌شود

کارگردان و تهیه‌کننده فصل جدید برنامه «خارج از کادر»، این بار به سراغ همایون اسعدیان کارگردان، فیلمنامه‌نویس، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، مشاور تولید و عکاس رفته است.

به گزارش ایمنا، برنامه «خارج از کادرِ» شبکه آی‌فیلم این هفته به گفت‌وگو با همایون اسعدیان اختصاص دارد. اسعدیان، کارگردان نام‌آشنای سینمای ایران در کنار تمام فیلم‌های جدی‌ای که ساخته، در فیلم «کلاه‌قرمزی و پسرخاله» با ایرج طهماسب و حمید جبلی به عنوان نویسنده فیلمنامه همکار بوده است.

ایمان احمدی کارگردان و تهیه‌کننده فصل جدید برنامه «خارج از کادر»، این بار به سراغ همایون اسعدیان کارگردان، فیلمنامه‌نویس، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، مشاور تولید و عکاس رفته است.

همایون اسعدیان، کارگردان نام آشنای سینمای ایران در کنار تمام فیلم‌های جدی‌ای که ساخته، در تولید دو فیلم کودکانه و اتفاقاً کمدی، نقش مهمی داشته است. در فیلم «الو الو من جوجوام» به کارگردانی مرضیه برومند به عنوان برنامه‌ریز و در فیلم «کلاه‌قرمزی و پسرخاله» با ایرج طهماسب و حمید جبلی به عنوان نویسنده فیلمنامه همکار بوده است و در هر دو، می‌توان رگه‌هایی از فیلم‌نامه‌نویسی اصولی و قوی اسعدیان را دید.

برنامه «خارج از کادر»، جمعه‌شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. تکرار این برنامه شنبه‌ها ساعت ۷:۳۰ و ۱۵:۳۰ روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 568598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.