حضور ۶ کبدی کار کرمانشاهی در اردوهای تیم ملی کبدی

رئیس هیئت کبدی کرمانشاه از حضور شش کبدی کار کرمانشاهی در اردوهای تیم ملی خبر داد.

به گزارش ایمنا، مختار صیدی اظهار کرد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور که با حضور کمیته فنی و فدراسیون کبدی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد تعداد ۶۰ ورزشکار در مرحله اولیه برای حضور در تیم ملی انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه هشت نفر از ورزشکاران کرمانشاهی در مرحله اولیه انتخاب شده بودند، افزود: پس از بررسی و گذراندن مراحل مختلف برای انتخاب نهایی تعداد ۲۵ نفر راهی اردوهای آمادگی تیم ملی شدند که از این تعداد ۶ نفر از ورزشکاران کرمانشاهی نیز حضور دارند.

رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه تصریح کرد: با اعلام فدراسیون کبدی هفتمین مرحله اردوهای تیم ملی بانوان و نهمین مرحله از اردوهای تیم ملی آقایان ایران برای حضور در مسابقات ۲۰۲۲ هانگژو از ۲۳ فروردین ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اسامی بازیکنان کرمانشاهی دعوت شده به تیم ملی، اظهار کرد: اردوهای تیم ملی بانوان تا چهار اردیبهشت ماه سال جاری با حضور سه ورزشکار کرمانشاهی آزاده صیدی، اسماً فخری و فاطمه کرمی ادامه خواهد داشت.

صیدی ادامه داد: همچنین در بخش آقایان نیز سه ورزشکار کرمانشاهی میلاد احمدی، محمد قربانی و محمد امین نصرتی تا هشت اردیبهشت در اردوی آمادگی تیم ملی به سر خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای آمادگی در استان تهران در حال برگزاری است و در نهایت تیم ملی کبدی ایران برای شرکت در مسابقات آسیایی هانگ ژو چین شهریور ماه سال جاری اعزام خواهد شد.

منبع: مهر
کد خبر 568597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.