فوت مرد سالمند در حریق مجتمع مسکونی ۶ طبقه+عکس

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق مجتمع مسکونی شش طبقه در خیابان مهرآباد و فوت مرد سالمند در این حادثه خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو یا خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۲۹ ظهر امروز جمعه ۲۶ فروردین ماه حریق منزل مسکونی شش طبقه در خیابان مهرآباد به آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله هفت ایستگاه آتش‌نشانی، دو دستگاه نردبان نجات، یک دستگاه طوفان (کشنده دود) و یک دستگاه خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این حادثه حریق به جز طبقه اول تمام پنج طبقه دیگر را درگیر کرده بود.

وی ادامه داد: در این حادثه مدیرعامل، معاون عملیات، مدیر منطقه ۱ و تعدادی از رؤسای ایستگاه‌ها، رئیس اداره ارتباطات، واحد تصویر و خبر، مسئول حراست، مسئول اکیپ نجات در ارتفاع و کوهستان و مسئول تعمیرگاه در محل حریق از دقایق اولیه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان علاوه بر اطفای حریق عملیات تخلیه و جستجو را انجام دادند، افزود: متأسفانه یکی از ساکنان این ساختمان که مردی سالمند بود فوت کرد و دو آتش نشان به علت دودزدگی به بیمارستان منتقل شدند که خوشبختانه حال هر دو مساعد گزارش شده است.

فوت مرد سالمند در حریق مجتمع مسکونی ۶ طبقه+عکس

کد خبر 568576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.