بهره‌برداری از پروژه شهید کاظمی تکمیل‌کننده رینگ اول شهری قم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه پروژه شهید کاظمی ادامه پروژه خیابان بیگدلی، عمار یاسر و فلکه جهاد است، گفت: این پروژه رینگ یک شهری محسوب می‌شود و باید اجرایی شود.

محمود مسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سهم شهرداری در پروژه نیمه‌تمام شهید کاظمی شهر قم، اظهار کرد: مشکلات حقوقی این پروژه مانع از ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه است و مدیریت شهری آمادگی تهاتر این زمین با شرکت مورد نظر را دارد، اما دادستان تهران باید این پروژه را تعیین تکلیف کند، سهم شهرداری در پروژه شهید کاظمی ۳۰ درصد است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه شهید کاظمی تکمیل‌کننده رینگ یک شهری است، ادامه داد: این پروژه در ادامه پروژه خیابان بیگدلی، عمار یاسر و فلکه جهاد بوده است که رینگ یک شهری محسوب می‌شود و باید اجرایی شود. این پروژه با کاهش تراکم دیگر برای شهرداری سوددهی ندارد و اقتصادی نیست و تنها برای تکمیل رینگ یک اجرا می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: انتظار مدیریت شهری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کمک و حمایت از مدیریت شهری در رفع مشکلات و مسائل خارج از قدرت آنها است.

وی در خصوص پروژه پارکینگ شرقی و مرکز تجاری زمزم، گفت: وضعیت آشفته اطراف حرم و بلاتکلیفی پروژه زمزم و پروژه شهید کاظمی علاوه بر زشتی چهره شهر، باعث سردرگمی زائران و نارضایتی مردم شده است که باید از سمت تهران پیگیری شود.

کد خبر 568567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.