نوجوانان بازی‌های فاخر ایرانی را در نمایشگاه قرآن تجربه می‎‌کنند

غرفه نوجوان نمایشگاه قران کریم زمینه‌ای را فراهم آورده است تا مخاطبین بتوانند بازی‌های فاخر ایرانی همچون سفیر عشق، مختار، فصل قیام و فرمانده مقاومت نبرد آمرلی را تجربه کنند.

به گزارش ایمنا، مؤسسه فرهنگی و هنری منادیان به عنوان یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های حوزه انیمیشن، گیم و مستند امسال با حضور فعال در بخش نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اتفاقات جذابی را رقم خواهد زد.

بخش نوجوانان

بازی سرا: در این بخش نوجوانان بازی‌های فاخر ایرانی همچون سفیر عشق، مختار؛ فصل قیام و فرمانده مقاومت نبرد آمرلی را تجربه خواهند کرد.

بخش مسابقات

در این بخش دو نوع مسابقه بین بازدیدکنندگان برگزار خواهد شد. مسابقه نوع اول به صورت fast run خواهد بود. در این سبک، از شرکت کنندگان خواسته می‌شود تا به مراحل خاصی از یک بازی برسند. هر فردی زودتر به آن رسید برنده مسابقه است. مسابقه نوع دوم به صورت لیگ بین تعدادی افراد خواهد بود و برنده نهایی جایزه دریافت خواهد کرد.

بخش کارگاه‌ها

در این بخش طبق جدول برنامه‌ریزی کارگاه‌هایی با موضوع سواد بازی، هویت نوجوانان در بازی، مقدمات ساخت بازی و نوشتن طرح بازی با تدریس اساتید نام آشنا و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی کمان (پیش رویداد)

این جشنواره پس از پایان نمایشگاه قرآن نیز ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند در زمان برگزاری نمایشگاه با استفاده از کارگاه‌های تخصصی و از طریق سایت زیر نسبت به ثبت طرح اقدام کنند. در پایان نمایشگاه به طرح‌های برگزیده جوایزی اهدا شده و برای ساخت بازی و پویانمایی معرفی خواهد شد.

کد خبر 568563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.