راننده بدون گواهینامه جان پاکبان ۴۷ ساله را گرفت+ تصاویر حادثه و کروکی پلیس

رییس اداره خدمات شهری منطقه چهار شهرداری اصفهان از وقوع یک فقره تصادف منجربه فوت پاکبان ۴۷ ساله در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی خبر داد و گفت: راننده متخلف، متولد ۱۳۸۱ و فاقد گواهینامه است. 

مجتبی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مقارن ساعت ۷:۲۳ امروز، _جمعه، بیست‌وششم فروردین‌ماه_ «سعید رضایی» کارگر زحمت کش شرکت خدماتی سبز صفه تمیز شهرداری، از شرکت‌های متولی نظافت شهر، بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید در خروجی خیابان هشت بهشت در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی، جان خود را از دست داد.

وی افزود: این کارگر ۴۷ ساله که لباس مخصوص پاکبانی به تن داشته است، پس از پایان کار خود، در حال خروج از بزرگراه شهید صیاد شیرازی بوده استکه متأسفانه در رمپ خروجی خیایان هشت بهشت، دچار سانحه می‌شود.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه چهار شهرداری اصفهان ادامه داد: راننده متخلف خودرو متولد سال ۱۳۸۱ و بسیار جوان است و تاکنون هیچ مدرکی دال بر دارا بودن گواهینامه رانندگی به پلیس راهور ارائه نکرده است.

راننده بدون گواهینامه جان پاکبان ۴۷ ساله را گرفت+ تصاویر حادثه و کروکی پلیس

وی با تاکید بر اینکه طبق کروکی ترسیم شده از سوی پلیس راهور، راننده پژو پارس به طور ۱۰۰ درصد مقصر است و به دلیل عدم توجه به جلو، تأخیر در رؤیت و عدم احساس مسئولیت فردی و اجتماعی این حادثه تأسف‌بار اتفاق افتاده است، گفت: پس از برخورد خودرو با کارگر زحمت‌کش شهرداری، وی را به میزان ۹ متر به جلو پرتاب کرده است.

حق‌شناس ضمن تسلیت به خانواده این کارگر درگذشته، خاطرنشان کرد: با توجه به تکرار این حوادث دلخراش، رانندگان با رعایت ضوابط عبور و مرور و توجه به سرعت مطمئنه، مراقب جان کارگرانی باشند که در ساعات مختلف روز، به نظافت و پیراستگی شهر مشغول هستند.

راننده بدون گواهینامه جان پاکبان ۴۷ ساله را گرفت+ تصاویر حادثه و کروکی پلیس

کد خبر 568538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.