هوای اصفهان همچنان ناسالم است/ بازگشت هوای سالم به ایستگاه‌های سنجش

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _جمعه بیست‌وششم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۰۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _جمعه بیست‌وششم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه رودکی با شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است و دستگاه سنجش کیفیت هوا اکنون در ایستگاه انقلاب با شاخص ۱۱۹، باهنر با شاخص ۱۰۱، خرازی با شاخص ۱۱۴ و رهنان با شاخص ۱۴۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۷۳، استانداری اصفهان با شاخص ۹۴، پروین با شاخص ۸۷، جی با شاخص ۸۴، فرشادی با شاخص ۷۳، فیض با شاخص ۸۱، کاوه با شاخص ۹۵ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۸۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست همچنین ایستگاه میرزا طاهر با شاخص ۱۵ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۹۵ و مبارکه با قرارگرفتن روی عدد ۷۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۰۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار گرفت.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 568513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.