نتایج هفته سوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا+جدول

هفته سوم فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز و به میزبانی عربستان برگزار میشود، انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و بامداد امروز، پنجشنبه و جمعه، بیست و پنجم و بیست و ششم‌فروردین ماه، هفته سوم و پایانی دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در گروه B پیگیری و انجام شد.

الجزیره هم سه امتیازی شد:

در این گروه ابتدا از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه دو تیم فوتبال الجزیره و بمبئی سیتی هند رو در روی هم قرار گرفتند. تا قبل از این مسابقه، نماینده هند از دو بازی قبلی سه امتیاز اندوخته بود و در رده سوم قرار داشت و اماراتی‌ها هم بدون امتیاز در رده چهارم حضور داشتند.

در شروع بازی و درحالی که هنوز به دقیقه ۱۰ نرسیده بودیم، نماینده هند یک تعویض اجباری انجام داد، در ادامه هر دوتیم هرچقدر تلاش کردند که به گل برسند موفق نبودند تا اینکه علی مبخوت موفق شد دقیقه ۴۰ به هدفش برسد و تیمش را از حریف با یک گل پیش بیاندازد.

در نیمه دوم هم روند کار تغییری نکرد، علیرغم اینکه هر دوتیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما الجزیره ای ها اجازه این کار را به هندی‌ها ندادند تا خودشان ضمن کسب این برتری ارزشمند، ۳ امتیازی شوند.

با نتیجه‌ای که در این دیدار بدست آمد، حالا دور رفت برای این دو تیم حاضر در گروه دو به پایان رسیده و آنها خودشان را آماده دور برگشت و یک جدال دیگر با هم می‌کنند تا شانس خود را برای صعود به مرحله بعد امتحان کنند.

ستگاری الشباب در دقیقه ۹۶:

در دیگر دیدار این گروه، از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، الشباب عربستان و نیروی هوایی عراق به مصاف هم رفتند. این بازی به میزبانی ورزشگاه فیصل به فهد شهر ریاض عربستان سعودی برگزار شد.

نبمه اول این دیدار، هیچ صحنه خاص و موقعیت خطرناکی نداشت، تنها نکته قابل ذکر این است که دو بازیکن عراقی به نام‌های صفا هادی و مصطفی محمد در دقایق ۷ و ۴۲ با دریافت کارت زرد، از سوی داور این مسابقه جریمه شدند. این درحالی است که عربستانی‌ها با مالکیت ۷۲ درصدی، ۷ شوت و ۵ موقعیت مسلم گلزنی، ۲۵۳ پاس و دقت ۸۷ درصدی، کاملاً از عراقی‌ها سر بودند.

نیمه دوم آغاز شد و همانند نیمه اول، با برتری نسبی الشباب همراه بود اما با این وجود، این تیم نتوانست گلی به ثمر برساند. حملات نیروی هوایی نصفه و نیمه بود، اما با این حال، این تیم برخلاف روند بازی، دقیقه ۶۸ توسط "میلر" به گل رسید و آب سردی بر پیکر حریفش ریخت.

در ادامه بازی نماینده عربستان فشار را افزایش داد و هرچه زد به در بسته برخورد کرد و درحالی که می‌رفت بازی با یک شکست تلخ برای آن‌ها همراه شود، در دقیقه ۹۶ "موناسار" ناجی آن‌ها شد و گل تساوی را به ثمر رساند تا به حداقل حق خود در این دیدار برسند و چشم به دیدارهای آینده داشته باشند. این درحالی است که این دو تیم هفته آینده در آغاز دور برگشت مرحله گروهی این رقابت‌ها، دوباره رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

نکته قابل ذکر این است که درحال حاضر با توجه به برگزاری هفته سوم لیگ قهرمانان، در جدول گروه دو، تیم الشاب با ۷ امتیاز از ۳ بازی، صدر جدول را حفظ کرد و نیروی هوایی با ۴ امتیاز در رده دوم جا خوش کرده و تیم‌های الجزیره و بمبئی سیتی هند هم با اندوخته ۳ امتیازی به ترتبب سوم و چهارم هستند.

کد خبر 568490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.