راهکار شورا برای نجات زاینده‌رود/ مهندسی بادی در حل معضل آلودگی هوا!

پربازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "افزایش اشتغال جوانان دغدغه شورای ششم" "معضلی به نام جای پارک! " "مصوبات شورای شهر در جهت حل و فصل مشکلات مردم است" "راهکار نجات زاینده‌رود چیست؟ " "استفاده از اتوبوس گردشگری در طول سال" "مسئولان آلودگی هوای تهران را جدی بگیرند" "میدان ورودی روستای حیدری اصلاح شود" "شهر همگرا؛ چهارچوبی برای توسعه پایدار شهر" "از ساماندهی محل اسکان اتباع خارجی تا اشتغال‌آفرینی در روستاها" "تاکید شورای شهر اراک بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

افزایش اشتغال جوانان دغدغه شورای ششم

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به شعار سال، مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر می‌توانند فرصت‌های بسیار فراوانی را در حوزه‌های مختلف از جمله ایجاد شغل برای برای افزایش انگیزه جوانان فراهم کنند.

معضلی به نام جای پارک!

ترافیک، کمبود جای پارک و پارکینگ، همواره یکی از مشکلات اصلی رانندگان شهرهای استان گیلان است به طوری که کوچه‌ها و خیابان‌های شهرها در این استان به محل پارک انبوهی از خودرو تبدیل شده است و تاکنون اقدام مؤثری برای رفع این معضل انجام نشده است.

مصوبات شورای شهر در جهت حل و فصل مشکلات مردم است

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در بررسی مصوبات شورای اسلامی شهر درایت و حمایت فرماندار را شاهد هستیم، گفت: روح مصوبات در جهت حل و فصل مشکلات مردم است، نیاز داریم این درایت توسط همکاران هیئت انطباق نیز مورد توجه قرار گیرد.

راهکار نجات زاینده‌رود چیست؟

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تنها راهکار نجات زاینده‌رود، احداث تونل بهشت‌آباد است، در حالی که این اقدام هنوز انجام نشده است.

استفاده از اتوبوس گردشگری در طول سال

احمد شریعتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت اتوبوس گردشگری در باغ فدک، گفت: افزایش تعداد اتوبوس‌های گردشگری در سطح شهر و در طول سال می‌تواند ایده خوبی برای بازدید مسافران و گردشگران در بازدید از آثار و اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان باشد.

مسئولان آلودگی هوای تهران را جدی بگیرند

احمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مواد درشت و ۱۰ میکرون آسیب زیادی به انسان وارد می‌کند، اما برخی مسئولان به سادگی از آن گذشتند و گفتند قرار است باد بیاید.

میدان ورودی روستای حیدری اصلاح شود

محمود بهارلویی، نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اهالی روستای حیدری خواستار اصلاح شکل هندسی میدان ورودی این روستا هستند.

شهر همگرا؛ چهارچوبی برای توسعه پایدار شهر

شهر همگرا طرحی بکر و نوین مبتنی بر مسائل زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در فضای شهری است که توسعه پایدار شهری را دنبال کرده و رویکرد شهر همگرا ابزاری برای پشتیبانی از فرآیندهای توسعه پایدار شهری است.

از ساماندهی محل اسکان اتباع خارجی تا اشتغال‌آفرینی در روستاها

جلسه هم‌اندیشی شورای شهرستان اصفهان با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، بخشدار مرکزی و شهرداران شهرستان با موضوع بررسی مشکلات اصفهان در خصوص معضلات اتباع خارجی و تقویت موضوع اشتغال‌آفرینی برگزار شد.

تاکید شورای شهر اراک بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

عباس خسروانی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک گفت: شرکت‌های دانش بنیان با نوآوری به اراک جان ببخشند.

کد خبر 568485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.