دیدار برگشت فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان هم مجوز پخش مستقیم نگرفت

سرپرست سازمان‌لیگ اعلام کرد به‌هیچ عنوان بازی برگشت فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان به‌صورت زنده پخش نخواهد شد و این تصمیم نیز تغییر نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دقایقی قبل در گفتگویی با آرش جابری سرپرست سازمان‌لیگ فوتسال شرایط پخش مستقیم بازی برگشت فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان را از وی جویا شدیم، جابری در پاسخ به این سوال که تکلیف پخش بازی به‌صورت زنده به کجا رسید گفت از فدراسیون فوتبال و دبیرکل بپرسید به من ارتباطی ندارد.

وی با اظهار نظری عجیب افزود: تا به حال کدام بازی لیگ‌برتر فوتسال بانوان پخش شده که این دومی باشد؟

سرپرست سازمان‌لیگ فوتسال پس از اینکه به او گفتیم لیگ‌برتر والیبال و بسکتبال بانوان به‌صورت زنده پخش شده اما چرا در فوتسال این اتفاق رخ نمی‌دهد جواب داد: خب پخش نمی‌شود چرا که تصمیم سازمان‌لیگ و فدراسیون این است.

جابری در رابطه با اینکه بازی رفت به‌دلیل حضور تصویربرداران آقا اجازه پخش داده نشده و اعلام کرده‌اند باید تصویربرداران خانم باشند به ما گفت: چه کسی چنین جمله‌ای را گفته است؟ هر تیم می‌تواند تصویربردار خانم بیاورد و برای خودش از بازی تصویربرداری کند اما سازمان‌لیگ مجوز پخش زنده دیدار را صادر نخواهد کرد.

او در صحبت پایانی‌اش مصرانه اعلام کرد حرف اول و آخر من همین است و به‌هیچ وجه دیدار برگشت فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان به‌صورت زنده پخش نخواهد شد.

بنابراین با وجود پیگیری‌های مسئولان پیکان و نصر فردیس از هفته‌های گذشته برای پخش مستقیم دیدار فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان و پس از اینکه در بازی رفت از این اقدام جلوگیری شد بازی برگشت نیز خبری از پخش زنده نخواهد بود.

کد خبر 568464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.