عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از رشد دو برابری آسفالت معابر بیرجند تا هوشمندسازی دو تقاطع شهر قزوین و بهره‌برداری از کمربندی شمالی اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افزایش ۲۸ درصدی بودجه شهرداری بوکان

رشید میرحسامی، شهردار بوکان گفت: بودجه این شهر در سال جاری با ۲۸ درصد افزایش نسبت به پارسال به میزان ۱۸۲ میلیارد تومان تعیین شده است.

رشد ۲ برابری آسفالت معابر شهر بیرجند در سال ۱۴۰۰

مهدی حدیدی‌نژاد، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند گفت: آسفالت ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر بیرجند در سال گذشته انجام شد که این میزان نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد دو برابری داشت.

احداث مسیر دوچرخه‌سواری در بروجرد

یحیی عیدی‌بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: در بودجه امسال، حدوداً شش میلیارد تومان جهت احداث پارک جنگلی شهید بهشتی و رینگ دوچرخه‌سواری در نظر گرفته شده است.

هوشمندسازی دو تقاطع سطح شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته تقاطع‌های نسیم شمال-اقبالیه و نسیم شمال-میرزاکوچک خان هوشمندسازی شد.

شفاف‌سازی حقوق کارکنان شهرداری حسن‌آباد

شیرزاد یعقوبی، شهردار حسن آباد با بیان اینکه در شهرداری هیچ چیز برای مردم پنهان نیست، گفت: بیت‌المال در نهادهای عمومی متعلق به همه مردم است و در نظام اسلامی، برچسب اموال شخصی نمی‌توان به آنها زد؛ در همین راستا تمام آنچه که در قانون آمده است علی‌الخصوص مسئله قراردادها، مزایده‌ها، مناقصه‌ها، حقوق و مزایا کارکنان برای مردم شهر حسن‌آباد شفاف خواهد شد.

انجام بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع زیرسازی در رفسنجان

سیدعلی‌پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر رفسنجان زیرسازی و آسفالت شدند.

بهره‌برداری بخشی از کمربندی شمالی اسلامشهر تا عید سعید فطر

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر از افتتاح و بهره‌برداری بخش‌هایی از کمربندی شمالی اسلامشهر تا عید سعید فطر خبر داد و گفت: با تکمیل عملیات اجرایی پل احمدآباد مستوفی، بخشی از کمربندی شمالی قابل بهره‌برداری می‌شود و در جبهه دیگری از کار تابلیه ضلع شرقی انتهای خیابان مطهری تا هفته آینده احداث می‌شود.

اصلاح و رفع خاموشی بوستان‌ها و معابر شهر قدس

سعید شهلی، شهردار قدس با تاکید بر اهمیت وجود روشنایی و مزایای آن در بوستان‌ها و معابر سطح شهر، از تداوم اصلاح و رفع خاموشی بوستان‌های سرخ‌حصار، شاهد و تندرستی و بلوار شهید اصغری و میدان مادر توسط اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس خبر داد.

لایروبی قنات عبدالله‌آباد مشکات

علی پیراینده، شهردار مشکات از اختصاص اعتبار مورد نیاز لایروبی قنات عبدالله‌آباد که طی سال‌های گذشته بر اثر بروز سیل مسدود شده است، خبر داد.

کد خبر 568463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.