برگزاری کارگاه محرمانه دخترانه با رویکرد ارتقا بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت:در راستای ضرورت آشنایی با مهارت‌های زندگی و خودآگاهی، نخستین جلسه از سلسله کارگاه‌های آموزشی با نام "محرمانه دخترانه" از سوی *فرهنگ‌سرای المهدی* این سازمان، ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی و متوسطه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در کارگاه محرمانه دخترانه با رویکرد ارتقا بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان که روز پنج شنبه به منظور ارتقا بصیرت و آگاهی برگزار شد، دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شهید شاهرودیان راوند تحت آموزش قرار گرفتند و مهارت‌های فردی و اجتماعی به آن‌ها آموزش داده شد.

محمد حسین واحدیان با تاکید بر آموزش مهارت‌های زندگی و خودآگاهی، شناخت فردی را عامل مهمی که به انسان کمک می‌کند تا علاوه بر ارتقا سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، زندگی خوبی داشته باشد، ذکر کرد و به معرفی شناخت ایده‌آل‌ها، گذر زمان و تغییرات فیزیولوژی، شناخت احساسات سالم و ناسالم پرداخت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در این کارگاه با بیان راه‌های آشنایی با کسب مهارت‌های خودآگاهی که سبب شناخت نقاط ضعف و قوت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود، پیرامون تصمیم گیری، مهارت‌های اجتماعی و کنترل روابط نیز مطالبی را مطرح کرد.

کد خبر 568432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.