مشارکت ۳۲۰۰ میلیارد تومانی دولت در پروژه‌های خیرساز

وزیر آموزش‌وپرورش در نشست با خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با اشاره به مشارکت ۳۲۰۰ میلیارد تومانی دولت در پروژه‌های خیرساز، اظهار کرد: نام مدارس خیرساز بر اساس نظر خیران تعیین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف نوری در سفر به استان اصفهان و در نشست صمیمی با اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان از رشد ۳۰۰ درصدی مشارکت خیران ابراز خرسندی و اظهار کرد: ۳,۲۰۰ میلیارد تومان سهم دولت در تکمیل پروژه‌های خیری و مشارکتی در سال جاری است و نام مدارس باید بر اساس نظر خیران تعیین شود.

رضا منزوی، یکی از خیران مدرسه‌ساز در این نشست، اظهار کرد: برخی از پروژه‌های خیرساز نیاز به تزریق منابع توسط دولت دارد، لذا برای تکمیل این پروژه‌ها به نیاز به مشارکت دولت و وزارت آموزش و پرورش داریم.

محمدصافی دستجردی، نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان، نیز، اظهار کرد: امروز جامعه با توجه به شرایط اقتصادی کشور برای ساخت مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی به کمک دولت آمده‌اند و در شرایط بحرانی کرونا دولت با کمک خیران و مردم توانست بر مشکلات فائق آید. مردم انتظار دارند دولت نیز همپای آنان باشد.

وی ادامه داد: تعمیر و نگهداری مدارس نیازمند نگاه تخصصی است بنابراین لازم است روش‌های نگهداری مدارس و واحدهای آموزشی در قالب شیوه‌نامه‌هایی، به مدیران این واحدها آموخته شود، لذا تعمیرات مدارس باید با جدیت توسط اداره‌کل‌های نوسازی مدارس دنبال شود.

مشارکت ۳۲۰۰ میلیارد تومانی دولت در پروژه‌های خیرساز

کد خبر 568428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.