احتمال بارش‌های خفیف در اصفهان/پیش‌بینی رگبار و تگرگ در روز جمعه

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان آسمان ابری، گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در برخی مناطق احتمال بارش خفیف پیش‌بینی کرد و گفت: با تقویت ناپایداری‌های همرفتی از روز جمعه احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و حتی ریزش تگرگ وجود دارد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های جوی، نشان‌دهنده جوی نسبتاً ناپایدار تا میانه‌های هفته روی استان است و این مدت در اکثر مناطق استان، آسمان ابری، گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید و برای امروز در برخی مناطق احتمال بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.

وی از تقویت ناپایداری‌های همرفتی از روز جمعه خبر داد و افزود: با فعالیت این ناپایداری‌ها احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در استان و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ نیز وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، خاطرنشان کرد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های شبانه‌روز آینده به ۲۹ و در خنک‌ترین ساعت‌ها به ۱۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

علی‌عسگریان، خنک‌ترین نقطه استان را میمه با دمای شش درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و گفت: گرم‌ترین شهرستان استان خورو بیابانک با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد است؛ همچنین در ۲۴ ساعت گذشته شش دهم میلی‌متر بارش در ورزنه، دو دهم میلی‌متر در دولت‌آباد و دو دهم میلی‌متر در نطنز ثبت شد.

کد خبر 568392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.