خبرنگاران چشم بینای مردم در کنار مسئولان هستند

فرماندار شهرستان لنجان گفت: رسانه‌های دارای مجوز و خبرنگاران فعال شهرستان لنجان آماده همکاری با ادارات و نهادهای اجرایی هستند، بنابراین مسئولان حضور خبرنگاران را یک ظرفیت بدانند و به این قشر به چشم همیار و فرصت انتقال عملکرد، انتظارات، مطالبات و کاستی‌ها نگاه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی‌فشارکی در جمع مسئولان شهرستان لنجان اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: وظیفه اصلی مسئولان امروز تحکیم انقلاب اسلامی است، از این رو همه ما باید به‌صورت جهادی کار کنیم و در راستای حل مشکلات مردم سر از پا نشناسیم.

وی با بیان اینکه هیچ خدمتی در دین اسلام بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد، افزود: اقدامات ما به عنوان مسئول همواره پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نوشته می‌شود؛ از این رو نیاز است ابتدا مشکلات را ببینیم و اقداماتی که در جهت رفع آن‌ها باید انجام شود را مطرح و اجرایی کنیم.

فرماندار شهرستان لنجان فرهنگ اقدام و عمل را مهم‌تر از برنامه دانست و تصریح کرد: بعد از گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی برخی افراد تحت عنوان مطالبه‌گر سوال می‌کنند که مسئولان برای مردم و کشور چه اقداماتی را انجام داده‌اند، از این رو لازم است ادارت، دستگاه‌ها و نهادهای خدمت‌رسان گزارش اقدامات و عملکرد خود را با استفاده از رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان چشم بینای مردم در کنار مسئولان هستند، ادامه داد: رسانه‌های دارای مجوز و خبرنگاران فعال شهرستان لنجان آماده همکاری با ادارات و نهادهای اجرایی هستند بنابراین مسئولان حضور خبرنگاران را یک ظرفیت بدانند و به این قشر به چشم همیار و فرصت انتقال عملکرد، انتظارات، مطالبات و کاستی‌ها نگاه کنند.

محمدی اضافه کرد: متأسفانه امروز به دلایل مختلف امید و اعتماد مردم در جامعه کاهش یافته است و این در حالی است که اگر عزم جهادی مسئولان برای حل مشکلات به درستی به مردم اطلاع‌رسانی شود و آثار کارها و اقدامات در زندگی آنان لمس شود امید به زندگی در جامعه افزایش خواهد یافت و اعتماد از دسته رفته برخی از مردم به مسئولان نیز باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه دولت مردمی فاکتورهایی دارد که باید در شهرستان لنجان به آنها توجه شود، تصریح کرد: یکی از مباحث مهمی که در دولت سیزدهم به آن توجه جدی شده است، شنیدن سخنان مردم و برقراری ارتباط مسئولان با مردم بدون واسطه است؛ از این‌رو انتظار می‌رود این مهم در همه ادارت و دستگاه‌های شهرستان لنجان مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: چنان‌چه مسئولان شهرستان لنجان در برنامه‌های خود دچار اشتباهی شدند آن را با مردم در میان بگذارند و از آنان عذرخواهی کنند؛ چراکه قطعاً مردم این عذرخواهی را خواهند پذیرفت و اعتمادشان به مسئولان افزایشی دوچندان خواهد شد.

وی مطالبه اصلی امروز نسل جوان از مسئولان را تحقق سند تحول دولت مردمی و انقلابی دانست و یادآور شد: امروز شعارهای دولت مردمی و انقلابی توسط مردم دنبال شده است و مردم انتظار دارند این شعارها توسط مسئولان در سطح شهرستان اجرایی شود.

محمدی تاکید کرد: عدالت‌محوری و فسادستیزی دیگر مسئله‌ای است که در شهرستان لنجان باید به آن توجه شود؛ چراکه همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند فساد ستیزی مکمّل عدالت‌ورزی است و باید تلاش شود زمینه‌های فساد از بین برود تا شاهد برقراری عدالت در سطح جامعه باشیم.

کد خبر 568388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.