۸۰۶زندانی جرایم غیرعمد اصفهان در انتظار کمک خیران

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: درحال‌حاضر ۸۰۶محکوم مالی جرایم غیرعمد مالی در زندان‌های استان هستند که جمع بدهی آن‌ها ۱,۱۴۸ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «علیرضا بابایی» در آئین گلریزان شهرستان لنجان با بیان اینکه سال گذشته استان اصفهان در جذب کمک‌های مردمی به ستاد دیه رتبه نخست را به خود اختصاص داد، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ مردم نیک‌اندیش استان اصفهان بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان به ستاد دیه کمک کردند که با اقدام خیرخواهانه و گذشت ۱۲۰ میلیارد تومانی شکات و آورده محکوم علیه، ۷۵۳ نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی با بدهی ۲۷۵ میلیارد تومان از زندان آزاد شدند.

وی افزود: در سال ۱۳۹۹ با کمک خیرخواهانه مردم استان اصفهان بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان به ستاد دیه کمک شد که با کمک مالی جمع‌آوری شده و گذشت ۱۵۰ میلیارد تومانی شکات ۶۷۷ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی جمعاً ۲۱۰ میلیارد تومان از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر ۸۰۶ محکوم مالی جرایم غیرعمد مالی در زندان‌های استان هستند که جمع بدهی آنان ۱,۱۴۸ میلیارد تومان است.

وی اظهار کرد: در زندان شهرستان لنجان ۳۰ محکوم مالی حضور دارند که جمع بدهی آنان ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است که البته از ابتدای ماه مبارک رمضان در ویژه برنامه یک شهر ضیافت میزبان دو نفر از محکومان حوزه زرین‌شهر با بدهی یک میلیارد تومان بودیم که با کمک خیران مشکل این افراد رفع شد.

بابایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به استقرار کارخانه ذوب‌آهن اصفهان، شهرک‌های صنعتی و کمک اصناف و مردم نیک‌اندیش شهرستان لنجان بتوانیم مشکل زندانیان جرایم مالی غیرعمد شهرستان لنجان را مرتفع کنیم.

کد خبر 568364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.