پرداخت حقوق کارکنان شهرداری در اولویت قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: نارضایتی شکل گرفته در پرداخت نکردن به موقع حقوق تعدادی از کارگران شهرداری یکی از دغدغه‌های بزرگ اعضای شورای اسلامی شهر است و شهردار باید در اسرع وقت ضمن بررسی موضوع پرداخت حقوق و ایجاد رضایتمندی در کارکنان را در اولویت قرار دهد.

اسماعیل رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نارضایتی شکل گرفته در پرداخت نکردن به موقع حقوق تعدادی از کارگران شهرداری یکی از دغدغه‌های بزرگ اعضای شورای اسلامی شهر است و شهردار باید در اسرع وقت ضمن بررسی موضوع تلاش خود را در جهت پرداخت حقوق و ایجاد رضایتمندی در کارگران به کار گیرد و با برنامه‌ریزی مناسب مانع تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های زیرساختی از اولویت‌های یک شهر پویا و فعال است و نپرداختن به آن آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به شهر وارد می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: بسیاری از پروژه‌ای زیرساختی شهر بندرعباس یا تعطیل است یا بی‌رمق و بدون اراده قوی برای تکمیل پروژه‌ها پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: از شهردار درخواست دارم با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نسبت به برنامه‌ریزی و اعمال مدیریت پروژه تقاطع غیرهمسطح مهرگان، پایانه مسافربری شهر بندرعباس، تقاطع پیامبر اعظم (ص) که یکی از ضروریات مهم شهر بندرعباس است و تعیین تکلیف پروژه BRT با توجه به اینکه میلیاردها تومان برای آن هزینه شده است، اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیسی گفت: در خصوص پروژه‌های جدید نیز انتظار داریم، شهردار ضمن انجام مطالعه کارشناسی دقیق اولویت پروژه‌های عمرانی را مشخص و برنامه‌های زمان‌بندی شروع آنها را اعمال کند، بافت‌های فرسوده شهر بندرعباس کماکان در انتظار توجه و برنامه‌ریزی، همت و اراده جمعی است، اما هنوز اقدامی در این راستا انجام نشده است.

وی تاکید کرد: بندرعباس نسبت به سایر شهرهای هم‌تراز خود در کشور شرایط بدتری دارد و می‌طلبد شهرداری علاوه‌بر انعکاس این موضوع و مطالعه جامع و دقیق و تعریف اولویت‌ها، تمام ظرفیت‌های ملی و استانی را برای رفع تدریجی معضلات بافت فرسوده به کار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: انتظار این است که در هیچ مقطع زمانی اقدامات شهرداری در حوزه بافت‌های فرسوده تعطیل نشود و شاهد کار مستمر و زمان‌بندی شده در این حوزه باشیم.

کد خبر 568359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.